|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
kijk dat ziet er al een stuk beter uit |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
ben gewoon goed *duikt in de hangmat* |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
ik ben weer weg...  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
daag muse   |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Ik zag net een goed passende vacature voor me Quote: (m) Al Qaida Bedrijfsomschrijving: Al-Qaida is een wereldwijde organisatie ter bestrijding van het westen. Door de jaren heen hebben we ons kunnen opwerken tot één van de grootste terroristische organisaties ter wereld. Recent is een groot deel van onze recruten echter "verdwenen" door omstandigheden. De slechte verkoop van Antrax, saringas, ricine en de groeiende aanwezigheid van papavers drukken op onze groepering. Dit alles zorgt, gelukkig voor u, dat er heel wat vacante betrekkingen zijn binnen de organisatie van bin Laden: Al-Qaida.
Functieomschrijving: U geniet een twee maanden durende opleiding in één van onze kampen. Daarna wordt u benoemd tot vast recruut van onze wereldlijke organisatie. U bezit over het nodige uithoudingsvermogen, bent geïnteresseerd in vliegtuigen en zelfmoord staat in uw woordenboek. Kennis van de Islam is een pluspunt, zeker als u het TE radicaal interpreteert. Duur contract hangt af van uw levensduur. Noties van explosieven wordt warm onthaald. (semtex, nitroglycerine, enzovoort) Scheren is verboden, het dragen van een baard en bomschoenen is verplicht.
Tijdens uw werkuren kan u genieten van een heerlijke zon en de rustgevende stilte van de bergen. Deze kunnen echter verstoord worden door enkele explosies.
Interesse en referentienummer bedrijf: Schrijf dan meteen met de referentie OSAMA/01 n  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
kpuc  gezeik altijd weer  we moeten voor woensdag een presentatie van 5(!) minuten voorbereiden met 5 mensen. Nou heb ik er altijd een hekel aan als dat dinsdagmiddag wordt voorbereid, dus ik heb gewoon alles gemaakt vandaag  (5 vragen moesten beantwoord worden), krijg ik vervolgens van 2 andere mensen mailtjes terug met: ik had dit gevonden  *info* ik denk, lekker handig, die info staat al in mijn stuk  krijg ik een 3e mail; leuk dat we allemaal zo enthousiast zijn, maar ik weet ook wel dat dat is zodat de laatste die reageert de presentatie moet houden  dus ik teruggereageerd dat dat niet mijn motivatie was en dat ik me wel wilde opofferen voor de presentatie als niemand wilde Mailt hij terug (naar mij alleen); was ook niet aan jou gericht;) dus dat was wel aardig. Kreeg ik daarna een mailtje: ja, daar discussie over voeren is ook niet nuttig  Wat heb ik nou aan zo'n mail?  bedoelt ze dan te zeggen zo van, ja, doe jij het maar lekker? |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
hoi   |
|
Kpuc Oudgediende
Pff, gewoon met die vijf om de tafel en niet mailen  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Kutstudenten bij mij in huis... spullen lenen kennen ze niet... ze gebruiken ze en vergeten het terug te brengen geloof ik... |
|
Delenn
Oudgediende
ja, daar hebben ze ook lekker zin in  als een domme presentatie van 5 minuten ze al te veel is... maar morgen hebben we een verplicht VO, dan sleep ik ze wel ffkes bij elkaar  |
|
Kpuc Oudgediende
Heel simpel, even knock knock, ik kwam dit en dit en dit even ophalen, als je t niet nog langer nodig hebt, en ook al wel, dan nog Delenn, dan zorg maar dat je ze aanvuurt en dat ze zin gaan maken  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
helaas weet je nooit 100% zeker wie het heeft
hoewel ik 99.9 procent zeker ben |
|
Delenn
Oudgediende
ik zal een vuurtje meenemen Kpuc  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Och, dit mailtje vinden ze vast leuk  Quote: Wat?!?! Dat was ongeveer de gedachte die ik had toen ik de keuken inliep en mijn kastje open deed... Mijn pan stond (slecht afgewassen...) op de tafel, er lag een houten roerspatel die niet van mij is (maar waar mijn zwarte is mag Joost weten...) en er staan kruiden in mijn kastje die ook niet van mij zijn. Spullen LENEN betekent dat je ze gebruikt en terugbrengt! In dezelfde staat! Ik weet dat het niet voor iedereen geldt hier maar ik word er ECHT moe van dat ik achter internet/tv geld aan moet, mijn spullen overal vandaan moet harken... Ik dacht toch echt dat we hier allemaal volwassen zijn en een beetje normaal met spullen van een ander om kunnen gaan! Wie de schoen past trekke hem aan: ik hoop mijn vermiste spullen terug te krijgen, of anders moet je toch maar je eigen spullen weer gaan versjouwen: mijne zullen als dit door gaat er niet meer staan... hopen dat die van ***** dan wel veilig zijn...
|
|
Delenn
Oudgediende
duidelijk mailtje muse  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
en helaas niet de eerste  |