|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Queen, okee, beterschap meid    Quote DreamerTje: ik stop altijd de thermometer onder m'n tong.. maar dan wel eerst goed afgewassen te hebben hoor, want straks heeftie wel bij iemand in z'n kont gezeten..
Hahaha, ja, das lullig, ik heb al in geen jaren de thermometer aangeraakt, ben ook nooit echt zwaar koortsig geweest, ja, maandje geleden ofzo, maar nooit in de gevarenzone  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote mier: doei LQ trusten zweten is goed voor je als je koorts hebt     Nou... Ik lag dus in mn bed met hevige koorts, midden in de nacht word ik wakker, drijfnat van het zweet, bed nat, ik nat... echt leuk is dat niet... |
|
Mier Oudgediende
BRASJEEEE  *pakt een wodcafles met een glas en zet het bij hem neer* kijk es kerel wodca  @ CNC heb ik ook wel es hoor haha. en dat rillen wat je zei he heb ik ook alleen dan heb ik geen koorts maar da tis het gevoel van da tik moet spugen enzo maar dna wil het niet komen en dan lig ik de hele tijd wakker met het spuuggevoel ook niet lekker. |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
welterusten styvon   |
|
Mier Oudgediende
|
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
SLAAPSE..  |
|
DreamerTje Oudgediende
CnC Ik heb dat ding ook al 'n tijdje niet meer aangeraakt hoor.. Meestal weet ik wel of ik ziek ben of niet..  En als ik dan ziek ben, in bed liggen zweten.. Echt zo vies, maar daarna wel lekker onder de douche. Da's heerlijk  |
|
Mier Oudgediende
Bras waar ben je je wodka staat klaar of is er iets.  |
|
Bras
Erelid
 WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
|
|
Jannick
Oudgediende
Ha Bras..  |
|
Bras
Erelid
slaat het glas in een keer achter over.....
hips... Jannick!!! hips...
Gave foto jongen!!!! |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: CnC Ik heb dat ding ook al 'n tijdje niet meer aangeraakt hoor.. Meestal weet ik wel of ik ziek ben of niet..  En als ik dan ziek ben, in bed liggen zweten.. Echt zo vies, maar daarna wel lekker onder de douche. Da's heerlijk  Ik werd dus 2 keer wakker, drijfnat, handdoek gepakt en me afgedroogd, de tweede keer heb ik de handdoek gewoon onder me gelegd en ben weer verder gaan slapen... was echt niet relaxt |
|
Bras
Erelid
|
|
Mier Oudgediende
bras je hebt er een hele fles staan he  dus niet ste snel hoor |
|
DreamerTje Oudgediende
CnC Da's idd af en toe echt niet lekker.. Alles nat en dan kleeft het ook nog, bij mij teminste.. Slaap in pyjama maar als ik ziek ben dan heb ik alleen maar 'n shirtje aan en dat kleeft ook als 'n gek  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Bras: slaat het glas in een keer achter over.....
hips... Jannick!!! hips...
Gave foto jongen!!!! Als je een fles bier ofzo op hebt, of scheel kijkt, dan lijkt het net alsof Chocolate me op de bek pakte!  |
|
Mier Oudgediende
*staat achter de bar te luisteren en spoelt wat glazen af*
|
|
Bras
Erelid
hahahaha
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: CnC Da's idd af en toe echt niet lekker.. Alles nat en dan kleeft het ook nog, bij mij teminste.. Slaap in pyjama maar als ik ziek ben dan heb ik alleen maar 'n shirtje aan en dat kleeft ook als 'n gek  Ik hou het gewoon bij mn boxer, anders word het echt niet te doen nee |
|
Mier Oudgediende
*zet een grote ton met cola en een glas klaar voor jannick* dit lust je wel he jannick  |
|
Michaelink Erelid WMRindex: 622 OTindex: 1.051 Wnplts: Dordrecht T S |
nou ik kom ook effe gezellig doen  |
|
Jannick
Oudgediende
Dankje Mier....  |
|