|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote heraux: Bevroren marsmannetjes? Nee, dat zijn stukken ingevroren mars, meegebracht door NASA.  Wat anders  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Cee-N-Cee: @alweerdood, lastig  bij mij was het gewoon, of duits, of een toekomst van zitten blijven op frans  Ik heb gewoon teveel keuze... ik kan iedere richting uit, kan alles kiezen, kan het met gemak halen, maar ik heb geen idee wat ik wil worden... Dus ga ik maar voor het hoogste, NG.. en daar is duits het handigste bij omdat veel dingen in het Duits zijn geschreven. en... Duits spreek ik sowieso al makkelijker(Limburg, Venlo ligt 1 km van de grens), het dialect... Maar.. Frans ben ik beter in, het is een meer latijnse taal, zodat ik ook meeer in die richting een taal spreek(Spaans is makkelijker te leren bv.) En een angelsaksische taal als Duits kan ik later ook nog makkelijker leren... De kans dat ik in Duitsland ga studeren is weer groter... *zucht* |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
|
|
Cee-N-Cee Oudgediende
@alweerdood, NT is het hoogste he, als je er dan ook nog Bio bij doet heb je nog meer mogelijkheden |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
CNC NT het hoogste???? Ligt er helemaal aan waar je goed in bent. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Ng met Natuurkunde & wiskunde B = NT.. Dus ik ga voor Ng omdat ik bio HEEL graag wil. Met als keuzevak filosofie(i.v.m. spraakvaardigheid, redevoerend discussiėren, argumenteren etc.) |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Blend: CNC NT het hoogste???? Ligt er helemaal aan waar je goed in bent. Is wel weer zo, "hoogste" is niet echt een practische term |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Cola? |
|
Theetje
Oudgediende
je kan het beter zo zeggen: voor NT heb je de meeste studiepunten nodig in de 3e klas (havo) |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Jannick: Cola? thee? |
|
Jannick
Oudgediende
Lekker ding? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Quote Cee-N-Cee: @alweerdood, NT is het hoogste he, als je er dan ook nog Bio bij doet heb je nog meer mogelijkheden NT/NG is de moeilijkste opleiding, hiervoor moet je voor ieder vak minimaal een 6 staan anders wordt je niet eens toegelaten tot die stroom... |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEik dacht dat je voor alles evenveel studiepunten nodig had??? |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Jannick: Lekker ding? Jochie? |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Hey, dit is niet het associatiespel mensen |
|
Jannick
Oudgediende
Knuffel? |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: @TheEik dacht dat je voor alles evenveel studiepunten nodig had??? nope, voor CM heb je er geen nodig, voor EM volgens mij ook niet.. Voor NG 17 (in nat, schei, wis) en voor NT 21 volgens mij (in nat schei wis) bij mij op school athans |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Jannick: Knuffel? jaaaaaaaaaa |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Wij hebben geen studiepunten.. Wij hebben gewoon een rapport met de puntenlijst.. |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEbij ons moest je in de 3de een bepaald gemiddelde hebben voor de vakken in je profiel. Dat was idd voor NT het hoogste. Maar als je daar goed in bent en in die andere vakken (CM/EM) niet, dan is NT voor jou makkelijker  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote alweerdood: Wij hebben geen studiepunten.. Wij hebben gewoon een rapport met de puntenlijst.. Ik kan m ij ook geen studiepunten herinneren.... alleen SBU enzo, ik mocht in principe naar elke willekeurige profiel gaan. |
|
Jannick
Oudgediende
KNUFFEL VOOR THEEEEEE!!!!!!! Mag ik cola? En waar zijn jullie over aan het praten?  |
|
Theetje
Oudgediende
maar ze gaan per volgend jaar ook alle profielen omgooien op mijn school.. sinds dit jaar doet de CM ook geen eindexamen wiskunde meer, vorig jaar nog wel... |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Jannick: KNUFFEL VOOR THEEEEEE!!!!!!! Mag ik cola? En waar zijn jullie over aan het praten?  Over school, vlucht nu, nu het nog niet te laat is voor je  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Theemonster: maar ze gaan per volgend jaar ook alle profielen omgooien op mijn school.. sinds dit jaar doet de CM ook geen eindexamen wiskunde meer, vorig jaar nog wel... A1 is dat toch? heeft maar 1 jaar wiskunde en stopt al in de 4de dacht ik met wiskunde dacht ik  |
|