Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
@Ikke, laat het liedje nu even aan je moeder horen.... hoort bij jullie opvoeding, de verzamelde werken van meneer Jekkers. |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@papa: youtube  ben 'm nu aant luisteren  |
|
nietmeer Erelid
|
hehehe.... grinzz |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Zit dat gegrinz in de familie ofzo?  |
|
nietmeer Erelid
|
@Ikke... moet je ook even het stukje over de apen van gibraltar bekijken... da's ook lachen.. Papa heeft de DVD's in de kast staan.. |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Enkie: Zit dat gegrinz in de familie ofzo?  grinzz: schijnbaar wel, misschien alleen maar in de mannelijke helft  |
|
nietmeer Erelid
|
@Enkie Dat gaat al generaties van over van vader op zoon... Opa Jivebunny doet het ook altijd. Broer Kpuc ook en nu doen mijn zoons het ook... Grinzz.. |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
ben er weer!!!  |
|
Reema Sawwan Erelid
|
graag 1 mixje, suprise me!!! |
|
nietmeer Erelid
|
*pakt een glas, giet erin, vodka, jus d'orange a dash of grenadine, crushed ice, slices of strawberry and some powdered sugar....* |
|
nietmeer
|
Russian slammer voor Reema. |
|
Ikke
Oudgediende
Reema is er.. Zullen we nu maar gelijk van onderwerp wisselen naar seks of wachten we nog even  grinzz... |
|
Reema Sawwan Erelid
|
thanks Kpuc!!! |
|
nietmeer Erelid
|
 pak ik ter afwisseling van het tapbier een flesje grimbergen uit de koeling, floep het dopje eraf ben ik de helft van mijn biertje kwijt aan het aanrecht.... |
|
Reema Sawwan Erelid
|
@ elrohir, aanrechten hebben ook dorst he!!!  |
|
nietmeer Erelid
|
 Het blijkt.. maar als het aanrecht dorst heeft hoeft het alleen maar te vragen om wat te drinken... gelieve niet meteen de helft van mijn biertje te pikken... |
|
Reema Sawwan Erelid
|
ja dat of jij moet een biertender kopen  |
|
Reema Sawwan Erelid
|
|
|
nietmeer Erelid
|
nee getsie... geen hinniken bier aub.. dat kan ik mijn smaakpapillen niet aandoen. Ober  mijn emmertje is leeg.. heeft u nog geelwitte spa in de pomp zitten?? Of... hhmm... zit in die andere prethaak toevallig niet nog een staartje speciale palm ober??? |
|
nietmeer
|
De deze draagt de tap over aan de liefhebber, mijn kooi roept genadeloos dus slaap fijn, ik pak nog een borrel van Florijn, weg met de euro. |
|
Reema Sawwan Erelid
|
jij moet vaker reclame kijken elrohir want tegenwoordig kun je ook andere soorten bier kopen voor de biertender !!!!!  |
|
nietmeer Erelid
|
*John Denver klinkt uit de jukebox* |
|
nietmeer Erelid
|
Dat is wel zo, maar ik been heeeel kritisch wat bier betreft en mijn smaakje zit er (nog) niet bij.. |
|
Reema Sawwan Erelid
|
wat drink je dan??? |
|
nietmeer Erelid
|
*Kpuc dimt de lichten in het cafe, er ontstaat een nog gezelligere sfeer in de tent* |
|