Cafe de Nachtvlucht |
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Sneeuwsneeuw  ik wil meer Rodeo, meeer  |
|
Reema Sawwan Erelid
 WMRindex: 2.417 OTindex: 2.905
|
thanks, jij ook lief!!! |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
*Geeft Enkie een rodeo en een kusje op haar neus..* *Wat zat er in die fles Kpuc?  *Gaat weer op zijn bank liggen.. Genieten van de sfeer* Iedereen zo zou kerst moeten vieren  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Er zouden eigenlijk een 3e en 4e en 5e kerstdag moeten zijn  eentje voor thuis, eentje voor op WMR, eentje voor met je vrienden.. etc  of twee voor WMR. |
|
nietmeer
|
Mmore, dat was een heerlijke Palinka uit Hongarije, die is nog van Opa geweest, maar maakt niks uit, in de kelder staat nog een vat te rijpen  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Of drie voor op WMR en twee met je vrienden. |
|
Mmore
Administrator
|
Als ik later groot ben verhuis ik naar een koud land (canada bijvoorbeeld) en dan begin ik daar een café waar alles van hout is met een ouderwetse tv en een bankje en échte service en waar iedereen elkaar kent  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Of 2 voor op WMR, 2 met vrienden en eentje familie. Of andersom. |
|
nietmeer
|
Kijk, daar staat de echte pionier op, Mmore, op naar het echte wilde westen, Canada of Alaska. Of natuurlijk nog een tikje westelijker, wat dacht je van Siberië? |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ik snap niet  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Enkie: Ik snap niet   Maakt niet uit hoor - Rodeo'tje? Er ligt er nog 1tje in me kastje - pak 'm maar  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Jaa  maar nog maar één?  |
|
Mmore
Administrator
|
De rest ligt bij Kpuc..  Achter slot en grendel.. |
|
Enkie
Oudgediende
|
Waarom  |
|
Mmore
Administrator
|
Weet ik ook niet  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Kpuc!  |
|
nietmeer
|
Enkie, de pure natuur, een houten woning annex kroeg temidden van besneeuwde wouden, mensen die aankomen met rendieren en arreslees, wat meer wil je je nog wensen? |
|
Enkie
Oudgediende
|
Rodeo  |
|
nietmeer
|
Achter slot en grendel? Duhh, den toog is vrij en de koeling draait op volle toeren, wie gooit er even een kwartje in de jukebox? Ik ben te druk met drankjes en hapjens. Oww, Mmore, er staat een klein vaatje te wachten, vanaf morgen is Juutsel onze vaste hulp in de keuken, en niet alleen voor de vaat, ook koken zal ik ze leren ;-) Of zij mij natuurlijk  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Wanneer gaat het slot en de grendel eraf? |
|
Mmore
Administrator
|
Vanaf nu kan je met tab direct naar enter toe springen - bedankt -peter- maar  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ik snap er niks van. |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Enkie: Ik snap er niks van. Vul in je reactie box wat text in en druk dan is op tab en daarna op enter  |
|
Enkie
Oudgediende
|
sfasf |
|
Enkie
Oudgediende
|
ow  |