Cafe de Nachtvlucht |
Bras
Erelid
 WMRindex: 162 OTindex: 2.021 S |
Truste Pietjuhh  KUSKUS |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
truste voogeltje |
|
AcidCranberry 1e plek SL 2006
 WMRindex: 136 OTindex: 1.397
|
Quote sjatter: Goed gedaan hoor voogeltje. Kijk maar hoeveel bezoekers er zijn. Maandagmiddag waren het er zo'n 250 meer... |
|
Bras
Erelid
trusten voogeltje... enne, tot de volgende keer! maar dan in real live he....  |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
eigenlijk best een leuk programma. Of wij er nu leden bij krijgen of niet. Zij hebben er in ieder geval een nieuwe kijker bij.  Ik vond het wel lekker flauw, zeker zo na dat lama gedoe. |
|
Bras
Erelid
mmmm, en wat concluderen we daar uit??? dat er op een maandagmiddag meer mensen kijken    |
|
Poncke Erelid
Quote de Mexicaan: Ik wil het ook zien...  Ik zou het met wat moeite kunnen regelen maar dat gaat echt tijd kosten. Zal ik mijn IT kennis te gelde maken. Pfff ik heb al 8 bier op. vanaaf lukt dat niet meer ouwe mexicaan  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ik kijk liever naar de lama's dit programma was ruk
*geniet van een heerlijke HJ*
Nu online -- sanderr, Loempia, Twaggy, Everzwijn, de Mexicaan, Slicky, Stevie, Bras, acidcranberry, sjatter, Voogeltje, Poncke, Pietjuhh en nog 75 anderen.
hmm helpt nog niet echt |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Quote acidcranberry: Quote sjatter: Goed gedaan hoor voogeltje. Kijk maar hoeveel bezoekers er zijn. Maandagmiddag waren het er zo'n 250 meer... Het is nu 00.35 dan zijn er normaal gesproken maar 40 of zo, net waren er 200. |
|
|
Quote Twaggy: ik kijk liever naar de lama's dit programma was ruk
Ik vond het ook echt een programma van niks. De aanwezigheid van Voogeltje was wel het enige interessante... Geef mij maar de wereld draait door. Quote sjatter: Het is nu 00.35 dan zijn er normaal gesproken maar 40 of zo, net waren er 200. Dat valt dan toch weer reuze mee. Hoewel die wel allemaal weer snel zijn verdwenen. Stelletje ramptoeristen! |
|
de Mexicaan
Oudgediende
 WMRindex: 3.266 OTindex: 3.691
|
@Poncke: Geeft niets, toch bedankt. Het zou leuk zijn als het morgen via youtube te bekijken is want de site van de Omroep loopt hier niet zo lekker. |
|
Poncke Erelid
Hallo Quote sjatter: Quote acidcranberry: Quote sjatter: Goed gedaan hoor voogeltje. Kijk maar hoeveel bezoekers er zijn. Maandagmiddag waren het er zo'n 250 meer... Het is nu 00.35 dan zijn er normaal gesproken maar 40 of zo, net waren er 200. Je moet wel lid zijn... toch |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
acid yup ik ga nu maar weer pokeren kijken  laterzz |
|
Poncke Erelid
Quote acidcranberry: Quote Twaggy: ik kijk liever naar de lama's dit programma was ruk
Ik vond het ook echt een programma van niks. De aanwezigheid van Voogeltje was wel het enige interessante... Geef mij maar de wereld draait door. DWDD is ook echt kicken |
|
Bras
Erelid
Om eerlijk te zijn, wat ik er van gezien heb, was het een bagger programma.... Tequilla (Vrijdagavond's) en De wereld draait door, dat zijn de programma's om voor thuis te blijven... Desalniettemin, Voogeltje stond er weer intelligent op.... (psies zoals we hem kennen van het bowlen    ) |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@ Poncke De leden staan vermeld op naam, daar onder staan de bezoekers. |
|
Poncke Erelid
daarom mijn toch? op het eind omdat ik het niet zeker wist |
|
|
Wordt er nog wat gedronken hier? |
|
Everzwijn Erelid WMRindex: 750 OTindex: 616 Wnplts: Apeldoorn
|
Die presentator zei op een gegeven moment toen hij dat boek introduceerde, "ik klink net als mathijs van nieuwkerk" of zo. Ik vond dat een geslaagde grap.
De wereld draait door probeert leuk en informatief te zijn en slaagt daar aardig in, dit programma probeert datzelfde en slaat de plank wat dat betreft misschien een beetje mis. Desalniettemin vond ik het wel leuk. |
|
Bras
Erelid
wil je hebben acid... heb de flessen nu nog binnen handbereik    neem zelf maar een Wodka 7-up voor het slapen gaan |
|
|
Doe mij maar hetzelfde, alleen mag je de 7-up vervangen door tonic.  |
|
Bras
Erelid
is goed, heb een bijna volle fles Wodka staan... als we die eens op hebben met z'n 2-en....    Komt ie.....  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Als jullie toch bezig zijn, geef mij dan maar een sambuca  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Avond....heren.....  |
|
Bras