Cafe de Nachtvlucht |
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
kusje voor eskimo  |
|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
Quote Poncke: kusje voor eskimo  lebber terug  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Gaat lekker hier  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Iedereen zit hier nog tot 00.00 en daarna valt het meteen stil op WMR? Over dal en top tijden die beïnvloed worden door buitenlijke omstandigheden gesproken  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
 slot koelkast is open  |
|
Poncke Erelid
@ mmore buitengewoon bijzonder gesproken, appreciatie van deze zijde  |
|
Poncke Erelid
Quote eskimo: Quote Poncke: kusje voor eskimo  lebber terug   hihi  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Poncke: buitengewoon bijzonder gesproken, appreciatie van deze zijde  Hartelijk bedankt voor het feit dat ik die appreciatie mocht kunnen ontvangen.  Ik ben aan het werken aan me Frans, had 2 weken geleden al ingeleverd moeten zijn.. 40 (lange) zinnen die vertaal moeten worden en waar antwoord op gegeven moet worden (het zijn vragen  ) |
|
Poncke Erelid
@ mmmmore Mijn frans was ooit erg prima (16 jaar lang op vakantie in het land van kaas, wijn en pain) Maar nu wat roestig in de taal der  ... |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Dames en Heren(Appels en Peren)
Het was me weer een war genoegen om in uw midden te vertoeven, maar ik ga nu toch echt mijn oogjes sluiten voor de nacht. |
|
Poncke Erelid
Une bonne nuit ma cherry styvon
smak, une bisou pour toi..
|
|
Mmore
Administrator
|
Quote Poncke: Maar nu wat roestig in de taal der  ... Taal des doods ja.. Ze kunnen me beter Noors leren, daar heb ik tenminste nog wat aan  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Styvon: Dames en Heren(Appels en Peren)
Het was me weer een war genoegen om in uw midden te vertoeven, maar ik ga nu toch echt mijn oogjes sluiten voor de nacht. Truste  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
 Italiaans |
|
Poncke Erelid
@ mmore
Ik heb nog een fantastisch rap nummer uit noorwegen...
Stuur me je email adres naar mijn email via mijn pp en dan stuur ik het je
E-ore (l-word) van een noorse rapper. Super vet nummer. |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
*Wandelt de kroeg binnen, tapt een pilsje uit de linker prethaak, neemt plaats op een lege barkruk en bekijkt het eens allemaal*
Goedenavond lieve familie, fijne vrienden.. hoe maken jullie het ??? |
|
Poncke Erelid
@ luna  spaans |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Mmore: Quote Poncke: Maar nu wat roestig in de taal der  ... Taal des doods ja.. Ze kunnen me beter Noors leren, daar heb ik tenminste nog wat aan  Noorwegen is cool (de beste metal bands komen er vandaan net als finland) |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Poncke: Ik heb nog een fantastisch rap nummer uit noorwegen...
E-ore (l-word) van een noorse rapper. Super vet nummer. Erling zegt (22:54): Vi synger e-orde, e-ore, for siste gang i historia  Ik heb 'm al  Toch bedankt. Mijn MSN adres is joey@waarmaarraar.nl (je kan er ook emailtjes heen sturen  ) Ik ben tussendoor echt afwezig een beetje hoor  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Gegroet Elrohir.
*tapt een biertje uit de rechter! kleerkast* zweetsokken |
|
Poncke Erelid
Quote Mmore: Quote Poncke: Ik heb nog een fantastisch rap nummer uit noorwegen...
E-ore (l-word) van een noorse rapper. Super vet nummer. Erling zegt (22:54): Vi synger e-orde, e-ore, for siste gang i historia  Ik heb 'm al  Toch bedankt. Mijn MSN adres is joeywaarmaarraar.nl (je kan er ook emailtjes heen sturen  ) Ik ben tussendoor echt afwezig een beetje hoor  Neeeeeeeeeeeeeee dat meen je niet gek. Aaahah die is zo veeet... kicken man dat je die hebt. Ik heb hem ook op single. Die plaat maakt me echt altijd vrolijk. Vi synger e-ore, e-ore, for siste gang i historia . Dat chorus is echt tha bomb.. tof man...,   |
|
erly
Noorwegen Redacteur
 WMRindex: 22 OTindex: 38
|
Goedenavond  hoe gaat het er mee?  E-ore is niet een goed lied :-]  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
fijn een stoppenkast die niet meer wil werken  het licht gaat hier steeds aan en uit  op 1 van de groepen staat teveel stroom, maaar zonder aanleiding vielie uit, erg raar, niemand die wat in het stopcontact deed ofzo  mijn vader nu pissig dat het niet werkt  modem wel: zit blijkbaar niet op de aardlekschakelaar... mijn pa nu onwijs boos dat mijn kamer een troep is, kwam net binenn  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ikke is nu snurkies doen.... truste alvast voor iedereen en tot morgen  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
oeioeioei thee..... *trekt snel de stekkers van de zonnebank, de magnetron, de koelkast en d'r 8weg server uit het stopcontact*... It wasn't me    edit: (8weg server= server met 8 processoren en 2 1300 watt voedingen  oftewel 2,6 kilowatt per uur) |
|