Cafe de Nachtvlucht |
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
REEMA HOUD JE MOND!! Ik vraag nie om aandacht, t is nou eenmaal zo..!! |
|
DreamerTje Oudgediende
en 't is gelijk stil..  Of m'n pc doet vaag.. |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Reema Sawwan: Quote DreamerTje: Haaj allemaal.. Ik ben verdrietig..  Ireen zoiets heet om aandacht vragen... en sorry van je opa.... lekker gezellig Reema, jij trekt hier altijd alle aandacht naar je toe  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
@ DreamerTje... Gecondoleerd! |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
@ DreamerTje Gecondoleerd en sterkte  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
ohja, Dreamertje gecondoleerd nog en veel stertke;)  |
|
DreamerTje Oudgediende
Reema, Tja sorry maar ik vind wel dat alweerdood toch wel beetje gelijk heb.. Jij bent af en toe btje dramatisch ofzo.. Sorry lieverd  Maar zo is't wel, en je weet hoe ik ben.. Ik wou het er eigenlijk nog bij zetten, dat jij altijd de meeste aandacht naar je toe trekt.. Maar d8, doe maar nie..  |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
Gecondoleert Dreamertje |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Gecondoleerd Dreamertje  @reema Nee zo maak je jezelf populair  |
|
Liz87 Erelid
|
@ Dreamertje... Kon je het goed vinden met je opa? Ik hoop voor je dat je een hoop leuke herrineringen aan hem hebt! |
|
|
peace?
weet je hoe wat op de basisschool doen? ga maar naar elkaar toe en geef een handje en zeg maar sorry, het beste beide, is daar ook geen discussie over.
geef nou dat handje! |
|
DreamerTje Oudgediende
Dankjewel  Kikkert me alweer 'n beetje op  Vrijdag is uitvaart + crematie, zet misschien wel wat op m'n blog d'r over.. weet nog nie! Maar thnx iedereen..  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
gecondoleerd... als je iemand nodig hebt... I'll be there |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@DreamerTje: Gecondoleerd  , heb zelf 2 maanden geleden m'n oma verloren  |
|
DreamerTje Oudgediende
@Liz.. M'n opa was flink dement en kon me gewoon niet meer.. Maar ik heb gehoord van m'n vader dat hij veel voor ons heb gedaan dus ik ben wel blij met m'n opa  In betere tijden was het 'n leuke opa  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
Volgens mij is iedereen er wel voor degene die het nodig heeft  WMR steunt diegene die het nodig hebben  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Quote alweerdood: Volgens mij is iedereen er wel voor degene die het nodig heeft  WMR steunt diegene die het nodig hebben  Idd alweerdood, vind ik een heel goede opmerking. |
|
DreamerTje Oudgediende
@Muts, Reema weet hoe ik ben;) Dus misschien is dat handje nie zo nodig.. Maar anders deze voor reema  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Ik sta geheel achter de mening van Alweerdood (wel een rare naam voor dit moment) |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Ik sta geheel achter de mening van Alweerdood (wel een rare naam voor dit moment) Hihi... dat kun je wel zeggen... Maar de opmerking was idd helemaal op zn plaats! |
|
|
@DreamerTje: als jullie het maar goedmaken  ruzie moet er niet ook nog bijkomen! |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Jannick..  |
|
DreamerTje Oudgediende
Neej, reema en ik maken nie zo snel ruzie hoor;) Quote alweerdood: Volgens mij is iedereen er wel voor degene die het nodig heeft  WMR steunt diegene die het nodig hebben  Vond ik ook wel een geplaatste opmerking.. We zijn er voor mekaar..;) |
|
nietmeer
|
Hoi Oi allemaal DreamerTje gecondoleerd |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote DreamerTje: Neej, reema en ik maken nie zo snel ruzie hoor;) Quote alweerdood: Volgens mij is iedereen er wel voor degene die het nodig heeft  WMR steunt diegene die het nodig hebben  Vond ik ook wel een geplaatste opmerking.. We zijn er voor mekaar..;) inderdaad... iedereen voor elkaar |
|