Cafe de Nachtvlucht |
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Goedenavond allemaal!  |
|
Star87 Actief lid WMRindex: 60 OTindex: 41 Wnplts: Den Helder
|
@ jannick, ik mis ook iemand  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
ook goedenavond lizz |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Uhhhh... Bro... m'n pot is naar de filistijnen... hebben we iets in reserve staan??? jouw kennende, doe maar iets van RVS ofzo.. of misschien een rubber theepot.. |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Jannick   |
|
Liz87 Erelid
|
Hoe is het hier...? Beetje drukker dan overdag vandaag  ? |
|
nietmeer Erelid
|
Nou nou.....veel van de kids in de kroeg vanavond  |
|
macfreak Erelid
Quote ElrohirElensar: Uhhhh... Bro... m'n pot is naar de filistijnen... hebben we iets in reserve staan??? jouw kennende, doe maar iets van RVS ofzo.. of misschien een rubber theepot.. oooohhh... thee over de grond? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
 ik ben weer helemaal blij  Ik kwam er net achter dat ik nog een cd van Placebo op mijn pc heb staan  Luisteren!!!  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
*gaat maar tegen zichzelf praten* Hey Ikke  Hoi  Nog wat leuks gedaan? Net 3x achter elkaar Koyunbaba III geoefend.... Moeilijk, vingerkramp maar zeker de moeite waard  Wat een mooi stuk Dat is 't zeker, hoe lang ben je nu al met Koyunbaba bezig? Ongeveer 4 maanden.... Deel I en II zijn af, deel III bijna. Hopelijk mag ik over 2 weken verder met deel IV, dan gaat de trucendoos pas echt open ... Oh? Kijk maar op m'n blog onder "Het ergste moet nog komen".....  Vraag mij als ik straks met RSI 2 weken niet gitaar kan spelen nog maar eens of Koyunbaba de moeite waard is  |
|
nietmeer Erelid
|
dweilt een kopje thee op voor ikke, sorry zoon, je oom heeft de pot gesloopt.. |
|
nietmeer Erelid
|
@IkkeNu deel vier nog  , maar vind het knap dat je het kan hoor, ik kan het jammer genoeg niet  |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Hoi Liz  Ik zag je bijna over het hoofd  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
mag ik nog een kopje thee?  |
|
nietmeer Erelid
|
@Mac... ja... je oom heeft de pot eraf gelopen... de olifant in de porseleinkast he... @TheE, nee het wordt koffie of fris... geen theepot meer..  |
|
Theetje
Oudgediende
gatver koffie, dan maar een cola light, met een koekje  |
|
nietmeer Erelid
|
@Ikke... neem je je gitaar mee naar de bowling??? |
|
macfreak Erelid
Quote ElrohirElensar: Mac... ja... je oom heeft de pot eraf gelopen... de olifant in de porseleinkast he... @TheE, nee het wordt koffie of fris... geen theepot meer..  hmm... dan maar weer aan de koffie |
|
Ikke
Oudgediende
Nog wat spannends in de pijplijn? Nou, ik zoek nu vooral mensen die mij kunnen helpen mijn lijstje met admirabele gitaristen aan te vullen Oh... Is die nog niet compleet dan? Nee, nog lang niet ben ik bang... Maar 'n aantal van de groten staan er al in: Preston Reed, Justin King, Andy McKee, Antoine Dufour, Eric Clapton, Jan Akkerman, Michael Hedges, Mark Knopfler en Don Ross. Kijk anders ook even Hier  |
|
Star87 Actief lid WMRindex: 60 OTindex: 41 Wnplts: Den Helder
|
Quote Theemonster: gatver koffie, dan maar een cola light, met een koekje  koffie is veel lekkerder dan thee hoor!  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Hoi Liz  Ik zag je bijna over het hoofd  Haha... Dag Blend! Zo interresant is het dus als ik in het cafe kom  ;) |
|
nietmeer Erelid
|
colaatje voor theemonster met een lekker bastognekoekje.. |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Ikke wil je erover praten, of heb je ook al een dubbele persoonlijkheid;) |
|
Theetje
Oudgediende
Blend!!! hoe kan je liz nou over het hoofd zien!!!!  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote ElrohirElensar: @Ikke... neem je je gitaar mee naar de bowling??? Als ik kan komen, zoek nog steeds werk. Is er toevallig nog iemand van de bowlers die kan zingen? |
|