Cafe de Nachtvlucht |
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
jannick is vanaf nu DPVM |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
iemand nog een goed idee |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: @Hoskeuprezies, want als al die zaadjes ontkiemen zie je op een gegeven moment door de bomen het bos niet meer. Dat kan je uitleggen als... niet meer denken... maar ik bedoelde meer... EDIT: Wel een goeie trouwens blend... Maar van je hart geen moordkuil en van je hoofd geen oerwoud... Quote (Boeddha):
De gedachte manifesteert zich in het woord, het woord manifesteert zich in de daad, de daad ontwikkelt zich tot een gewoonte, en de gewoonte verhardt zich tot een karakter. Sla dus acht op de gedachte en waar ze u brengt, en laat haar voortkomen uit liefde ontstaan uit begaanheid met alle wezens.
Zoals de schaduw het lichaam volgt, zo worden wij wat we denken.
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Doei Quote Liz87: Mensen, ik ga even echt aan het werk.. Tot over een uur ofzo...    doeiii   |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote KairA: jannick is vanaf nu DPVM  |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
doei  liz |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
hahahahh janick nog blogs??
|
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Liz Succes... pas op dat je niet overwerkt raakt...  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote KairA: hahahahh janick nog blogs??
Jaaaa, en het is JANNICK..  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
JANNICK dan |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuNee, niet als niet meer denken. Meer als rustig je gedachten/ideeën uitwerken. Voordat je met de volgende begint  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ik heb geen berlijnse muur |
|
Blend
Oud Moderator
@kaira Als je een muur zou hebben, hete die wel de KairA'se muur  Dus het is logisch dat je geen berlijnse muur hebt  |
|
Mier Oudgediende
@mensen waar heben jullie eht nu over  ik was ff bezig en nu ben ik het kwijt waar jullie het over hebben |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
jah Go Blend JANNICK kan je niet iets over de KairA'se muur doen |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
is veel interesanter en ik heb er veel info over |
|
Blend
Oud Moderator
@MierZoals altijd, het gaat nergens over  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
De Pratende Vrouw of Meneer Wanneer was dat ook alweer oja, op het nieuws Over de Overstroming een nieuwe regligieuze stroming die een land overstroomde Een vloedgolf van geweld of een zachte bries van eeuwige vreede.
Religie onbegrepen vaak gebruikt als rede en redeloos misbruikt als hoogtepunt of middel tot ondergang. Kruisvaarders opgelet hier ziet u uw verleden herhaald en beschreven oude waarden nieuwe middelen geen slag van een zwaard of een lans of hellebaard maar een kogel of een donderslag een pakje boter met een verdacht rietje
Geen vaandelszwaaiers en geloofsuitdragers maar gillende gieren en menselijke vertieren, slepen met lijken graaien met mes en steken met woorden - vertrappen hun eigen basis, verkopen hun ziel aan een dodelijk eind-lot. Om te eren, maar eer kent men niet om te beschermen maar de muren zijn stuk - om te bidden - maar de tempel gloeid nog na.
Om waarden te verheffen te accentueren op een waardeloze manier ontheemd van oorsprong en noodzaak. Van beide kanten ontzield - doelloos - elementair overleven als eind-doel.
Democratie en de eerste keuze een moord zonder regel - een touw waar niets aan vast te knopen - viel - door een oogluik - een fragmentatie - een flits - een leeg symbool - verzwakt en nutteloos. De eerste democratische acte was een on-democratische zaak - de rest is bijsmaak - de werkelijke waarden overgelaten, toegestaan, meegegaan, betwijfelend niet betwist.
Machteloos is de moderne samen-leef. Holbewoners zijn beter af.. Is het te koud zoek hout. Geen hout geen vuur te koud.. de eeuwigheid zoekt en vind ons. Hier is intellect elementair.
In 2007 is het zwijgen en ontkennen deel van het intellect. Afwachten tot de stofwolk is gesedimenteerd. Mooie plannen, nieuwe markten, beter geld - op basis van een 'bevrijding'.
Van wat? |
|
Star87 Actief lid WMRindex: 60 OTindex: 41 Wnplts: Den Helder
|
goeiemiddag, alles goed mensen?  |
|
Mier Oudgediende
@ blend dat dacht ik al  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Hej Star87 alles goed |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik ga er maar weer is vandoor, stap nog ff mijn bed in denk ik.. of nee, ik weet iets beters: shoppen!! Ik spreek jullie later  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote Jannick: Quote KairA: hahahahh janick nog blogs??
Jaaaa, en het is JANNICK..  Ik heb info over de KairA'se muur.... |
|
Star87 Actief lid WMRindex: 60 OTindex: 41 Wnplts: Den Helder
|
jahoor kairA, gaat goed en met jouw? |
|