Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer
|
styvon wil je ook een liter en zal ik een kwartje in de jukebox gooien doe ik een gouwe ouwe [url=http://www.123video.nl/playvideo.asp?MovieID=8821][/url] |
|
haggis Senior lid WMRindex: 59 OTindex: 379
|
Wat, niks tegen boes Kpuc
Trouwens, Hey Mensen |
|
nietmeer
|
niet goed vergat wat |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Ja lekker Hans, lust ik wel
EDIT Boes is grappig |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
Quote Hans. Steen: niet goed vergat wat vergat niets, maar UT en GV werken niet op het forum |
|
nietmeer
|
|
|
Theetje
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Quote Theemonster: Quote Hans. Steen: niet goed vergat wat vergat niets, maar UT en GV werken niet op het forum het werkt wel toch maar ik had vergeten jukebox in te tikken dom he   |
|
Theetje
Oudgediende
haha  ik zie nu ook dat het youtube of google video is, maar gewoon een url  |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
jeetje das een echte ouwe... nougoed ik moet stoppen met meegenieten van dit sfeervolle forum... nog even douchen en in mijn nest. doewie allemaal  |
|
nietmeer
|
toch hebben we allebei hetzelfde |
|
Theetje
Oudgediende
ja, ik heb ook url gebruikt  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Quote Styvon: ..... wil ons iets leren, boes boes..boes boes en een fietsband repareren boes boes boes boes.. tralal en ook de samba dans hij met je mee.. |
|
Styvon Erelid
|
Quote Liz87: Quote Styvon: ..... wil ons iets leren, boes boes..boes boes en een fietsband repareren boes boes boes boes.. tralal en ook de samba dans hij met je mee.. Verder weet ik het niet meer, te lang geleden |
|
nietmeer
|
Boes is droog  Meuhhhh, Boes Boes. Melig? Neujj, Boesig  |
|
nietmeer
|
Hey Bro, ben je ook Boesig? Neem een whisky jonkie, ik heb een fijne Talisker gevonden  |
|
Styvon Erelid
|
Hoe heette z'n schilpad vriendinnetje ook alweer |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
ken der nog een glaasje extra uit? ik hoor talisker en whiskey in 1 zin das altijd goed  |
|
nietmeer
|
Grinzz, Twaggy, alste maat, een driedubbele zonder ijs, wel met een glaasje fijn water voor een eventuele tussentijdse spoeling. |
|
nietmeer
|
Dolly Styvon  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
*nipt van de whiskey* yum yum heerlijk dank Kpuc |
|
nietmeer
|
was mooi nummer zong mijn moeder ook altijd als ik weer de breeveertien op moest mag ik een duveltje alstublieft |
|
Styvon Erelid
|
Quote Kpuc: Dolly Styvon  Ja, dat was 't, kon er niet opkomen. tip tongi |
|
nietmeer
|
Oeff, den whisky rolt ook over den tongi, njami, das goed spul, voor den liefhebber, tast toe. |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Hey styvon,
Was Bob Ross niet op BBC toen. Ik heb hem toen nog gezien. Of was dat Discovery Channel. Nee dat was nog niet in NL toen. |
|