Cafe de Nachtvlucht |
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
Quote LessienElensar: @eskimoBen benieuwd wat voor verrassing je mee neemt voor de dames ik?? dat was twaggy hoor!  ik neem alleen men roze fluffy handboeien mee, ik heb yannick beloofd om hem ergens aan vast te leggen op de bowling  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote Twaggy: Quote LessienElensar: @eskimoBen benieuwd wat voor verrassing je mee neemt voor de dames ik had de verrassing  Had de @ aan aangepast  |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
@ lessien Ik heb op fotokes van de bowling een glimps opgevangen en wat ik zag beviel me. Maar dat kan alleen op WMR. In het echt wordt het nogal illegaal... hahaha  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Kopje thee voor mijn Theemonstertje... heb mijn best gedaan, het is langdradige thee... |
|
nietmeer Erelid
|
Ach......ik zag mijn vader van de WMR stamboom ook op de bowling.....klopt ook niet echt, hij is jonger dan ik en Blend mijn zoon is 13 jaar jonger dan ik.....gaat ook niet echt kloppen.....maar is wel super gezellig om elkaar tijdens een uurtje bowlen te leren kennen hoor  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
haha, weet je dat nog?  missien neem ik wel langdradige thee voor je mee op 24 feb... en oudejaarsconferance, moet myotosis nog ff zoeken, ben ik kwijt  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote eskimo: Quote LessienElensar: @eskimoBen benieuwd wat voor verrassing je mee neemt voor de dames ik?? dat was twaggy hoor!  ik neem alleen men roze fluffy handboeien mee, ik heb yannick beloofd om hem ergens aan vast te leggen op de bowling  niet die O_o me polsen doen nog pin O_O |
|
nietmeer Erelid
|
@TheE... de oudejaars heb ik gevonden in het internetje  ... gisteravond gedowned, gefikt en gekeken  edit: Ja natuurlijk weet ik de langdradige thee nog, heb de naam zelf uitgevonden... grinzz. |
|
Theetje
Oudgediende
haha  ik ga voor je zoeken voor myotosis! |
|
nietmeer Erelid
|
okiedokie  |
|
|
ik ga slapen, truste! (k) |
|
nietmeer Erelid
|
trusten kimootje.... |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Truste Eskimo slaap zacht en rustig  |
|
|
 aan al m'n familie en vrienden extra  aan blend  en twaggy, zal ze volgende keer iets losser doen  |
|
nietmeer Erelid
|
Trusten Eskimo  |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
welterusten eski |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Trusten Eskimo   Slaap lekker, en droom maar lekker |
|
nietmeer
|
Slaap lekker en koel eens wat af Eskimo  |
|
Blend
Oud Moderator
@kouc een eskimo die moet afkoelen  Anders smelt de iglo  (ik weet wat je bedoelt hoor) |
|
nietmeer
|
Het seksgehalte is me gewoon wat te hoog, het is een lolsite, geen date of hotbabes site. |
|
Blend
Oud Moderator
kpuc Ja ik weet het (had geëdit  srry  ) Ik ben het helemaal met je eens hoor, ik probeer meestal het gesprek weer een beetje om te buigen naar iets anders zonder bot over te komen en ze af te zeiken. Lukt niet altijd |
|
Theetje
Oudgediende
ik vind het seksgehalte de laatste tijd ook vaak te hoog... er zijn ook kleine kinderen die dit kunnen lezen... |
|
nietmeer Erelid
|
Juist en het lijkt er wel op, dat sommigen daar geen rekening mee houden  |
|
nietmeer
|
Dus voor degenen, en die weten wel wie, kappen, anders zoek een deurtje verder voor dat soort praat. |
|
nietmeer Erelid
|
sex is good sex is great, maar wel tussen den lakens  .... niet op WMR.. Hier komen wij voor ontspanning en wat te drinken.. |
|