Cafe de Nachtvlucht |
nietmeer
|
Quote: Jannick
Nee. en jij dan |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
Jannick is onze barman  |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
@Hans. steen, volgens mij doe jij een enter na [ quote=] want bij jou zijn de namen die je quote niet dikgedrukt... je kan ookgewoon op: quote deze reactie drukken.. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote my-angel: Jannick is onze barman  Ok, er is hier beneden namelijk bezoek, ik kan dus langer blijven..  *Schuift My-Angel een colaatje toe* |
|
nietmeer
|
jannick mag ik een kop alstublieft maar dan wel graag net zon kop als waar mijn vriend blub in verblijft. klik |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Waar is CTRL + W ook alweer voor? |
|
nietmeer
|
Quote ]Theemonster @Hans. steen, volgens mij doe jij een enter na [ quote=: want bij jou zijn de namen die je quote niet dikgedrukt... je kan ookgewoon op: quote deze reactie drukken.. misschien zo beter |
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Quote Hans. Steen: Quote: Theemonster @Hans. steen, volgens mij doe jij een enter na [ quote=] want bij jou zijn de namen die je quote niet dikgedrukt... je kan ookgewoon op: quote deze reactie drukken.. misschien zo beter Misschien zo |
|
Theetje
Oudgediende
@Hans. steen; [ quote="naam'] en dan hier de tekst wat iemand heeft gezegd... [/ quote] dan krijg je dit: Quote naam: en dan hier de tekst wat iemand heeft gezegd... |
|
nietmeer
|
ctrl w, geopende tab sluiten. |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Hans. Steen: jannick mag ik een kop alstublieft maar dan wel graag net zon kop als waar mijn vriend blub in verblijft. klik Wat wil je IN je kop?  |
|
nietmeer
|
Quote Poncke: Quote Hans. Steen: Quote: Theemonster @Hans. steen, volgens mij doe jij een enter na [ quote=] want bij jou zijn de namen die je quote niet dikgedrukt... je kan ookgewoon op: quote deze reactie drukken.. misschien zo beter Misschien zo zo kan het dus ook |
|
nietmeer
|
ja het lukt opa heeft weer een hoop geleerd vandaag kan ik nu misschien een kopje koffie krijgen dank u wel |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Hans. Steen: ja het lukt opa heeft weer een hoop geleerd vandaag kan ik nu misschien een kopje koffie krijgen dank u wel Okee, een kop koffie dus..  |
|
Jannick
Oudgediende
Happy minute: 15:42 tot 15:43, gratis drinken.. |
|
nietmeer
|
dank je wel bou dat nog leren vet gedrukt schrijven heb je trouwens mijn kopje gezien |
|
Jannick
Oudgediende
Okee, sluit.. |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Happy minute: 15:42 tot 15:43, gratis drinken.. geef van alles maar wat dank je wel  |
|
Theetje
Oudgediende
@Hans. steen; vetgedrukt: [ b] hier wat je vet wil [/b] dat wordt: hier wat je vet wilals je in plaatvan de b een u gebruikt krijg je dit: hier wat je onderlijnd wilen met de i krijg je dit: hier wat je schuin wil |
|
nietmeer
|
net te laat met de bestelling potverdorie moet ik weer een dag wachten
|
|
nietmeer
|
theemonster bedankt |
|
nietmeer
|
ik ga goed vooruit op m'n ouwe dag  |
|
Theetje
Oudgediende
 ik zie het  goed zo!  als je onderaan het reactie scherm kijkt zie je daar ook de b en i en u staan, dan hoef je ze zelf niet te typen, maar kan je ze aan klikken |
|
nietmeer
|
theemonster |
|
Theetje
Oudgediende
|
|