Cafe de Nachtvlucht |
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
ik ook wel voor X6 |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Gegroet?  |
|
Seira Junior lid WMRindex: 1 OTindex: 21 S |
heey theemonster hier en hinako + Seira hier  ff gezellig aan de alchol  |
|
nietmeer
|
Goeienavond, ik duik eventjes bij de concurrentie aan, veel plezier hier, tot morgens weer  |
|
Poncke Erelid
zuipse brat |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Avond   |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
hoi mama!  |
|
Poncke Erelid
er is niemand lessien. iedereen is of de deur uit of x-factor kijken. missschien moeten we een groot scherm ophangen in de kroeg...zodat we de mensen binnen houden |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
* komt nog even luidruchtig binnen wandelen * |
|
nietmeer Erelid
|
Lijkt me een handig idee  .....ben niet gewend dat het hier zo stil is  |
|
Ikke
Oudgediende
Ben Najib aant kijken.... Maar hebk toch al gezien, dus ik blijf lekker aan de bar zitten |
|
nietmeer Erelid
|
 toch nog een zoon in het café  |
|
Ikke
Oudgediende
hoe is het ermee? |
|
nietmeer Erelid
|
Wel goed hoor, wat aangeschoten  |
|
Ikke
Oudgediende
Nog wat leuks beleefd vandaag? |
|
nietmeer Erelid
|
Niet veel.....onze visite heeft heerlijk gekookt voor ons.....vooraf meloen met parmaham....daarna rijst met kip en van alles en nog wat er doorheen en als toetje had hij choco mousse zelf gemaakt.....bij het toetje lekker aan de port gezeten, dus nu aardig aangeschoten   |
|
Ikke
Oudgediende
Foei mama, en jij moet 't goede voorbeeld geven  |
|
nietmeer Erelid
|
hahahaha......ach, word er alleen maar melig van hoor  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik weet nog goed: [flash-back] 1 jaar geleden... 't gala voor 't 125 jarige bestaan van Den Hulster..... Er waren aan 't eind van de avond, welgeteld 14 mensen NIET dronken.... De rest was OF binnen zichzelf voor schut aant zetten... OF ze zaten buiten te kotsen 't schoolplein veranderde in een oceaan van zoutzuur verdund met alcoholisch druivensap of gerstenat, met als verdikkingsmiddel de restanten van borrelnootjes  [/flash-back] |
|
nietmeer Erelid
|
hahahahahaha.....laatste keer, dat ik zo dronken ben geweest is vier jaar geleden, hou nu wel maat hoor, wil echt niet meer zo ziek worden, als toen......was helemaal in love met mijn emmer   |
|
nietmeer Erelid
|
en maar zeggen.....dit wil ik nooit meer....dit doe ik nooit meer.....drink nooit meer zoveel...... Hou me er wel aan, dus die avond heeft wel geholpen   |
|
Ikke
Oudgediende
Ik lust geeneens alcohol |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Ikke: Ik weet nog goed: [flash-back] 1 jaar geleden... 't gala voor 't 125 jarige bestaan van Den Hulster..... Er waren aan 't eind van de avond, welgeteld 14 mensen NIET dronken.... De rest was OF binnen zichzelf voor schut aant zetten... OF ze zaten buiten te kotsen 't schoolplein veranderde in een oceaan van zoutzuur verdund met alcoholisch druivensap of gerstenat, met als verdikkingsmiddel de restanten van borrelnootjes  [/flash-back] Kijk.. en DAAR moet je nu een DNAtest overheen gooien en er een kweek van maken.. dan heb je pas wetenschappelijk iets.. om iets mee te kunnen doen.. dus.. borrelzuur in maagbrand oxide refluxiaat.. Heel wetenschappelijk iets |
|
eskimo Senior lid WMRindex: 181 OTindex: 1.103 Wnplts: haarlem
|
de laatste en enige keer dat het ooit fout ging bij mij, had ik te veel gedronken op een lege maag. toen ik naar huis moest fietsen, ben ik in mijn straat flauwgevallen en gevonden door mijn vader. ik heb nooit meer witte wijn gedronken. |
|