|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote Ikke: @Jannick: ben je ineens lesbisch? Hoezo?  Ja, heel eigenlijk wel.. Maar, ze is echt heel erg lief..  |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
@ dandy, Jannick natuurlijk  |
|
dandy
winnaar PW 06
 WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
Quote Pluppel: @ dandy, Jannick natuurlijk  gelukkig  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote dandy: Quote Pluppel: Ach ja, je bent een vrouw Heb je het nou over mij of Jannick?? Quote dandy: Quote Pluppel: Ach ja, je bent een vrouw Heb je het nou over mij of Jannick?? Jannick..  |
|
dandy
winnaar PW 06
Quote Jannick: Quote dandy: Quote Pluppel: Ach ja, je bent een vrouw Heb je het nou over mij of Jannick?? Quote dandy: Quote Pluppel: Ach ja, je bent een vrouw Heb je het nou over mij of Jannick?? Jannick..  Dat zegt ie net   |
|
Pluppel
Oudgediende
Beetje late reactie he  |
|
dandy
winnaar PW 06
ja, nogal   |
|
Jannick
Oudgediende
HOI  |
|
dandy
winnaar PW 06
|
|
Pluppel
Oudgediende
Ik sta op de 4e van leden  .. Vandaag over de 3000 heen  |
|
dandy
winnaar PW 06
ik niet  |
|
nietmeer
|
Quote dandy: cool, ik sta in de top 10 van OTindexen!!!    :   Niet als je de medewerkers erbij zet.  Ik sta op een beschaafde 128e.  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote dandy: ik niet  Ik derde, met de mods erbij 7de ofzo.. |
|
dandy
winnaar PW 06
Quote -peter-: Quote dandy: cool, ik sta in de top 10 van OTindexen!!!    :   Niet als je de medewerkers erbij zet.  Maar die tellen niet, want zij hebben een speciaal forum helemaal volgespamt!! (modforum) |
|
Pluppel
Oudgediende
@ Jannick.. Gehehe, hoe komt dat zo    |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@dandy, de reacties in het modforum worden niet bij de OTindex geteld  |
|
nietmeer
|
Quote dandy: Quote -peter-: Quote dandy: cool, ik sta in de top 10 van OTindexen!!!    :   Niet als je de medewerkers erbij zet.  Maar die tellen niet, want zij hebben een speciaal forum helemaal volgespamt!! (modforum) Owké, heb je een goed punt. Zo heb ik dat op een ander forum ook gedaan. Chatten mag niet op het forum, maar wél in ons modtopic!  |
|
nietmeer
|
Quote Enkie: @dandy, de reacties in het modforum worden niet bij de OTindex geteld  Serieus? Dan zijn sommigen van jullie té zwaar verslaafd.  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Of we zijn gewoon al lang lid  |
|
dandy
winnaar PW 06
Quote -peter-: Quote Enkie: @dandy, de reacties in het modforum worden niet bij de OTindex geteld  Serieus? Dan zijn sommigen van jullie té zwaar verslaafd.  Luna dus....   |
|
dandy
winnaar PW 06
Quote Enkie: Of we zijn gewoon al lang lid  Valt wel mee, ben bijna 1 jaar lid ong.. |
|
nietmeer
|
Quote Enkie: Of we zijn gewoon al lang lid  Sinds het begin der tijden al.....  |
|
Enkie
Oudgediende
|
Ghehe die had idd niks beters te doen  terwijl wij op school zaten kon zij zich uitleven op WMR  oneerlijk. |
|
dandy
winnaar PW 06
|
|
Pluppel
Oudgediende
Mwuahahaha  .. Sorry, iemand moest het doen  |
|