Cafe de Nachtvlucht |
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik ben er weer! |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
@ elrohirelensar: volgens mij is er vorige week een hele riedel aan teksten uit de film voorbij gekomen  remeber? of heb je daar niet aan meegedaan? |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|
Buiten dienst gedragen blusgasten zich toch anders dan tijdens dienst hoor....  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Ikke: Ik ben er weer! Ikke ben er weer, toch? |
|
blusgast
Erelid
|
Quote ElrohirElensar: Buiten dienst gedragen blusgasten zich toch anders dan tijdens dienst hoor....  Ok ok ik zet ´m weer terug. Was een geintje  |
|
nietmeer Erelid
|
 guilty... een van de aanstichters notabene... ik heb mazzel gehad, ik had daar kunnen bengelen aan de zolderring.. |
|
nietmeer Erelid
|
Hooi zoon Ikke... lekker geslapen met de rubber hamer? |
|
blusgast
Erelid
|
Quote ElrohirElensar:  guilty... een van de aanstichters notabene... ik heb mazzel gehad, ik had daar kunnen bengelen aan de zolderring.. zie je nou wel, ik dacht het al, maar blues brothers (and sisters) zullen nooit worden opgehangen. trouwens een van de deelnemers aan de film Referend Cleopeus James (aka Jamers Brown, don´t get lost when your time comes) has left the earth |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Ah.. Hoi..  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Jannick: Ah.. Hoi..  He er wordt er weer een wakker aan het plafond. Al een beetje afgekoeld? dan laat ik je naar beneden. |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Tis wel ineens erg rustig zo na die ip-ban... of ligt dat aan mij??  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote Hoskeu: Tis wel ineens erg rustig zo na die ip-ban... of ligt dat aan mij??  Ja een ip-ban aan het plafond  |
|
nietmeer Erelid
|
En gezien zijn 'staat' van dienst betwijfel ik hoe zijn oordeel bij de opperloempia zal uitvallen. Volgens mij pruttelt ie nog wel een tijdje in het loempia vet... losse handjes, allerlei nose candy etc. etc...
Forever young, I want to be forever young Do you really want to live forever, forever and ever |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Quote blusgast: Quote Hoskeu: Tis wel ineens erg rustig zo na die ip-ban... of ligt dat aan mij??  Ja een ip-ban aan het plafond  Ben blij toe..  |
|
Hoskeu Erelid
|
@ElrohirElensar LOL... |
|
blusgast
Erelid
|
Geachte WMR´ers, ik ga er vandoor. even een uurtje sturen om thuis te komen. Ik groet u en tot later  |
|
nietmeer Erelid
|
|
|
Hoskeu Erelid
|
Tot later blusgast!! Ik wens u een behouden rit... en wel thuis!! |
|
nietmeer Erelid
|
@blusgast... dank voor bewezen diensten vandaag... |
|
Hoskeu Erelid
|
ElrohirElensar  dag dag  |
|
Ikke
Oudgediende
Ik moet alleen nog Rawhide en Minnie the Moocher vinden op Youtube en dan is m'n blues brothers collection compleet |
|
Ikke
Oudgediende
Rawhide: check |
|
nietmeer
|
Ikke. Ik heb wel een versie van Minnie met Cab Calloway. |
|
Ikke
Oudgediende