Cafe de Nachtvlucht |
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
@Lessien, denk je nou echt dat we zo een laten staan  die is weg voordat anderen m hebben gezien. |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
Quote Kpuc: Volgende betekent een ipban. JA! IPBAN! IPBAN. voor dit banale gedrag! |
|
Enkie
Oudgediende
|
Kpuc, hij deed het weer.. weg met die jongen. |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Quote Enkie: Lessien, denk je nou echt dat we zo een laten staan  die is weg voordat anderen m hebben gezien. Ik heb ze toch echt wel gezien hoor  |
|
Mev.Hondjes Lid WMRindex: 0 OTindex: 87 S |
broodje frikandel is klaar!  |
|
nietmeer
|
En dag Jurgen. |
|
Enkie
Oudgediende
|
Quote Loempia: Quote Enkie: Lessien, denk je nou echt dat we zo een laten staan  die is weg voordat anderen m hebben gezien. Ik heb ze toch echt wel gezien hoor  Jahaa bij wijze van spreken  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Loempia: Quote Enkie: Lessien, denk je nou echt dat we zo een laten staan  die is weg voordat anderen m hebben gezien. Ik heb ze toch echt wel gezien hoor  Die eerste 2 hebk ook gezien, alleen die derde was snel genoeg weg |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
Quote Loempia: Quote Enkie: Lessien, denk je nou echt dat we zo een laten staan  die is weg voordat anderen m hebben gezien. Ik heb ze toch echt wel gezien hoor  Ik dus ook   smeerlap die Jurgen  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Kpuc: En dag Jurgen. Good riddance... |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Sjonge jonge... van de ene hektiek (of hoe je het moge schrijven)... rollen we in de andere... De wereld draait tesnel voor mensen met een kater... of is het hier werkelijk zo een durkte vandaag?? |
|
|
Quote Ikke:
Die eerste 2 hebk ook gezien, alleen die derde was snel genoeg weg Die derde was de zelfde als de eerste of de tweede |
|
blusgast
Erelid
|
Quote LessienElensar: Quote Loempia: Quote Enkie: Lessien, denk je nou echt dat we zo een laten staan  die is weg voordat anderen m hebben gezien. Ik heb ze toch echt wel gezien hoor  Ik dus ook   smeerlap die Jurgen  Tja die familie Laurenssie en Jurgen heeft rare kronkels. De een is gewelddadig en de andere doet aan tieners*x. Ophouden dus! |
|
blusgast
Erelid
|
Merv.Hondjes, doe even een rondje koffie en fris voor iedereen. Even de gemoederen tot bedaren brengen |
|
nietmeer Erelid
|
Quote blusgast: Tja die familie Laurenssie en Jurgen heeft rare kronkels. De een is gewelddadig en de andere doet aan tieners*x. Ophouden dus! Ja, zo jong en dan al zo verdorven  |
|
blusgast
Erelid
|
Quote LessienElensar: Quote blusgast: Tja die familie Laurenssie en Jurgen heeft rare kronkels. De een is gewelddadig en de andere doet aan tieners*x. Ophouden dus! Ja, zo jong en dan al zo verdorven  Tja, jij ook nog iets te drinken? is van mij  |
|
nietmeer Erelid
|
Ja graag, ben wel toe aan een bakje koffie, met deze drukte vandaag  |
|
nietmeer
|
Zo, den rust zelve hier,  Doe mij maar een glaasje uit die fles linksboven de plank, Slivenska Muskatova staat er op t etiket. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Wie is Jurgen? |
|
nietmeer Erelid
|
Doe mij er maar een sambuca naast....ff bijkomen van de schrik hier.... |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Doet mij dan nog maar een koffie met een rietje... Dan heb ik mijn handen vrij om koffie tedrinken en mijn vingers in mijn oren testoppen voor het geval de pleuris weer losbreekt...  |
|
nietmeer
|
Sambuca voor Lessien. Jannick, wie bedoel je?? Die ken ik niet hoor. |
|
|
|
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 346 OTindex: 3.556
|