|
nietmeer
|
Findus: Ja, maar niet zo ziek dat ik niet uit kan! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Ik ga er ook niets over zeggen wat het wel is.  Dan weet Jovi het ook gelijk.  |
|
nietmeer
|
Mikke: ah okej  ik heb ook wel weer eens zin om de hele nacht de hort op te gaan eigenlijk  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Uitgaan werkt gezondheidsverbeterend, als je je niet klem zuipt.  |
|
nietmeer
|
Wie heeft er zin om morgen in Grunn te gaan stappen?  |
|
nietmeer
|
Mikke: ik  mja..word een beetje lastig...stappen in het algemeen hier trouwens  |
|
M-Cyclone Oudgediende
*Heeft zin*  *Kan niet naar Grunn komen*  @ Findus, Bij jou moet je bij wijze van spreken al 20 km lopen voor je een bewoond iets tegenkomt laat staan stapgelegenheden. |
|
Mandarijntje Oudgediende
 WMRindex: 589 OTindex: 9.752
|
ik heb meer zin een vliegticket naar Zweden te boeken  ik heb namelijk knuffelbehoefte  helemaal in Findusknuffels  |
|
nietmeer
|
@M-Cyclone: alles gaat hier om 2 uur dicht, laatste trein uit de stad gaat om 21 uur al. @ Manda, dat vind ik ook een heel goed idee  eigenlijk een veel beter idee    |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Quote WMR-kok:  Ik ga er ook niets over zeggen wat het wel is.  Dan weet Jovi het ook gelijk.  Jovi kan een heel klein beetje italiaans... |
|
nietmeer
|
mja, ik ben weer pleiten  latersss  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Italiaans!  Leuk!  @ Findus, Genaaid.  Maar om 21 uur is het in de winter al 5 uur donker bij jullie.  Doei  Findus |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Jovi-Mama: Quote WMR-kok:  Ik ga er ook niets over zeggen wat het wel is.  Dan weet Jovi het ook gelijk.  Jovi kan een heel klein beetje italiaans...  Damn... |
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
|
|
Mandarijntje Oudgediende
|
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
sbs... wat een mannetje  |
|
M-Cyclone Oudgediende
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Jeej vrijdag is bommen berend, groooooot feest in de stad, en mijn zus is promotor van DJ Moortje, en ze gaat proberen ons op de gastenlijst te krijgen!  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Mikke is V.I.P!  |
|
nietmeer
|
Mikke: nog 1 reactie dan  is dat dé bommen berend?  de aller aller aller lekkerste wiet die in heel groningen te kopen is?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 En als het niet lukt een V.U.P.  En dan betekent het een kaartje kopen. |
|
Mandarijntje Oudgediende
|
@ Findus, nou, ze heeft het over een feest dus het lijkt me dat ze dat bedoeld  Mikke lijkt me niet echt een wiettypje V.I.P. zou overigens wel tof zijn  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hallootjes  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Het is helemaal niet leuk om een V rij I rritant P ersoon te zijn  |
|