|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
@TeundeSmiley: met normaal taalgebruik... @WMR-kok: vrijdagavond was boring, zaterdag de hele dag met ex en kids op het strand van een recreatieplas in de buurt, zondagochtend naar mijn moeder en opa en oma en vanmiddag lekker stoned in het zonnetje achter mijn huissie.... Ik ben wel tevreden met mijn weekend... @ sef: gelukkig maar... |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Mag je dan al zo ver van huis Teun?  |
|
TeundeSmiley Senior lid WMRindex: 298 OTindex: 875
|
@Jovi-Mama: Ik heb hem daarna nog een keer geschreven met normaal taalgebruik met niet van de "Rot" Woordjes Sef: Welkom terug! Kok: Waar ligt zevenbergen, en anders zorg ik ervoor dat ze het niet weten...? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik ben ook tevreden met mijn weekend.  Het was zeer productief.  |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
@WMR-kok: wij hebbn plasje (lees: sloot) om de hoek  (we wonen in dezelfde straat) |
|
|
samenfelix: Bedoel je Blijburg of bij de Omloop, want de omloop is gewoon goor, maar blijburg naar de andere kant is al gauw 15 a 20 minute (in mijn tempo) |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Zevenbergen ligt midden in de driehoek van Breda, Roosendaal en Dordrecht.  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote WMR-kok:  Ik ben ook tevreden met mijn weekend.  Het was zeer productief.  Italiaanse kookboek nog gevonden?  @ kok: ja, best wel ver weg...eigenlijk |
|
|
@WMR-kok: Kan je daar met de Trein naar toe? |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
SamenFelix Erelid
@Teun: ik bedoel omloop  ff voor de niet-diemenaren: de omloop is het plaatselijke parkje in de buurt |
|
|
In de buurt 30 seconde lopen, maar Daar kan je egt niet zwemmen want dan zit je onder de waterplanten en het is daar egt gewoon vies!
Kok: Dan kan ik er waarschijnlijk wel komen! (Zonder dat mijn ouders dat weten) |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote WMR-kok:  Ik moet de girokaart nog op de bus doen JM.  Dat doe ik vanmiddag.  Hahaha... Wel gelukt dus...ik kan niet wachten!!!!   |
|
SamenFelix Erelid
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 Zevenbergen is één van de drie plaatsen in Nederland waar als eerste een treinstation was aangelegd.  |
|
|
samenfelix: Wat? |
|
Jovi-Mama Oudgediende
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
SamenFelix Erelid
Quote TeundeSmiley: In de buurt 30 seconde lopen, maar Daar kan je egt niet zwemmen want dan zit je onder de waterplanten en het is daar egt gewoon vies! hoe weet je dat  truste Jovi  |
|
|
Doei Jovi-Mama,
Heb je me mijn zonden al vergeven!? |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
|
Quote samenfelix: Quote TeundeSmiley: In de buurt 30 seconde lopen, maar Daar kan je egt niet zwemmen want dan zit je onder de waterplanten en het is daar egt gewoon vies! dat truste Jovi  Dat Weet je al gewoon flauw van je... JWZ met sven! Toen ik hem er in duwde en dat hij daarna het bootje omgooide waar ik ook inzat  Dode Tijden hier? |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
|
Ik heb nog een week vakantie   |
|
SamenFelix Erelid