|
nietmeer
|
Dat ligt er aan  |
|
TeunSr
Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 6.049
|
Eh sorry schat.  Jeah, right  @botterzeiler: die heeft geen overlevingskans. Te weinig voedingsstoffen  |
|
nietmeer
|
hoezo ligt dat eraan?  @TeunSr: dat dacht ik al  maar hoe hou je heet dan op wmr vol?  |
|
TeunSr
Erelid
|
botterzeiler: Je hoeft niet gek te zijn om hier rond te hangen  Maar het helpt wel   |
|
nietmeer
|
botterzeiler: Het ligt eraan hoe sterk jij in je schoenen staat... Na een weekje huize TurboTeun kun je aardig gesloopt zijn  |
|
nietmeer
|
@TeunSr: als dat zou helpen  hoe hou je het dan met cootje vol?  |
|
nietmeer
|
@Cootje68: ik ben al gesloopt na een weekjemet gemiddelde mensen mee op een boot  wil ik dat dan meemaken?  |
|
nietmeer
|
botterzeiler: Ehm... tja... goeie vraag |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Botterke, Cootje op een bootje? Jawel, zoiets moet je eens hebben meegemaakt  |
|
nietmeer
|
@Cootje68: precies, daarom vraag ik het me af  of hij moet af en toe gewoon slapen  |
|
TeunSr
Erelid
|
|
|
nietmeer
|
Quote Kpuc: Botterke, Cootje op een bootje? Jawel, zoiets moet je eens hebben meegemaakt  denk je dat? @TeunSr: dat geloof ik graag  |
|
TeunSr
Erelid
|
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
|
|
TeunSr
Erelid
|
|
|
nietmeer
|
wat een GOEDE relatie hebben jullie toch  |
|
nietmeer
|
|
|
TeunSr
Erelid
|
Hebben we ook, moeten elkaar af en toe een beetje remmen. |
|
nietmeer
|
@Teun, geloof ik best ja  enne, een beetje remmen  met een bijl en zaag ja  |
|
nietmeer
|
Weet je nog die keer bij Kpuc in Utrecht Teun? Toen Zuwe, Jannick en Regie er ook waren? afbeeldingDie hadden het schaamrood op de kaakjes |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Hm, wie net mij had gehoord had zeker rode oortjes gehad, wat een ontieglijk kutgedoe met wmr op t moment  *vloekt door* *&$%^6#*$&^#*$^*#^^%*%  #^# |
|
nietmeer
|
@Cootje68: van het schamen, of van het lachen?  |
|
nietmeer
|
Kpuc: Ben wel wat gewend van je  botterzeiler: Wij van het lachen, de rest... tja  |
|
nietmeer
|
Kpuc: wat is er aan de hand bij jou @Cootje, jaja  en ben je nu njog welkom dan?  |
|