|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
Roy wil je trouwens even wat minder spammen ik sta nu al onder je  Nou ja Emmer deed het ook dus het zal wel goed zijn  Ja ok je bent nog steeds jong, maar dan ben je je wilde haren kwijt  Tis mij om het even  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 De Mexicaanse Rundvlees-bonensoep is een aanrader.  |
|
nietmeer
|
PW ja ik denk dat ik maar m'n mond hou want ik schijn nu al een cultuurbarbaar te wezen met mijn sate saus  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Tazmanian Devil: ik ben wel wat haren kwijt ja, maar die wilde zijn er nog wel hoor  |
|
nietmeer
|
PW in dat geval moet ik es een keer langskomen als het eten klaar is  Maar dat zal wel volgende maand worden denk ik  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 Volgende maand...,;) Dan is het Italiaans.  |
|
nietmeer
|
PW ja dat zal het zijn  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
PW zo ver kijk ik niet vooruit ik zie het wel tegen die tijd  |
|
ladekast Oudgediende
|
zo ff slapen  morgen weer om 6 uur...  slaap lekker heren  * The End * |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik moet het wel op tijd weten, in verband met de boodschappen.  Welterusten Roy *boink*  |
|
nietmeer
|
Trusten Roy   En niet verslapen he;) PW gaat ook helemaal goed komen  Als ik weer es een lang weekend vrij heb en de tijd en of geld om die kant op te komen hoor je dat ruim van te voren  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Op 19 September komt Jovi-Mama.  |
|
nietmeer
|
gezellig  Ik zal het es aan mijn baas vragen ofg ik dan vrij kan krijgen  Denk wel dat het gaat lukken, maar daar krijg je wel een mailtje tzt over  En nu ben ik even 20 minuten afwezig  Iets met ratten voeren  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 En ik ben er vandoor.  Ik heb nog een hoop werk te doen. Welterusten Taz. *boink*  |
|
nietmeer
|
Ben er weer  Oh PW is al weer weg  Nou ja in dat geval tijd voor een feestje   Edit: Zet dit plaatje op met de bassboxen keihard   Wie wil er mee dansen?   |
|
ladekast Oudgediende
|
Moggel luitjes  weer een nieuwe dag, fris en fruitig er tegen aan  waar is de koffie  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Heb de percolator volgepropt dus er zou dalijk een lekker straf bakkie pleur moeten zijn Roy  Ook dobro jutro sve |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Smorgens luitjes, een straf bakkie is niet mis  |
|
ladekast Oudgediende
|
mogge Relpa en Kpuc  ik ga voor nog een bakkie  Voor diegene die nog niet wakker is nu is de tijd, vooral hard aan zetten ,  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Zustur is ook al wakker, Gio ook  Hm, dan kan de muziek ook wel aan  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|