|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Okay, Kok: what's up? Nos: Why not? Roy: Wat is er dan? Ik ben wel blij! Kids zijn lekker uit logeren, dus rijk helemaal alleen! En dat is best wel eens lekker!  |
|
nietmeer
|
@Felixja een bed een glas water en een paracetamol @jovi omdat ik depri ben |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Een magisch middeltje Roy.  Geen lood.  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@ samenfelix: ja, goeie borrel of twee, drie...
@ nosje: why? heeft geen zin hoor! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik moet morgen naar Breda toe voor alleen maar waterkers.  Sef is te jong voor alcohol Jovi-Mama.  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
zoo nu blijf ik wel ff hier  |
|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
nosphoenix: noem je dit magisch? heb al heel lang hoofdpijnaanvallen (  ) dat werd niet bij mij jovi: denk niet dat dat mag van me moeder  anders was het het proberen waard  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Dan is t tijd voor een haasje  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
weet je, ik kom net thuis, heel de dag aanwezeig staan te zijn in de shop. Ik verheug me helemaal op het feit dat de hulp is geweest en het allemaal lekker schoon is en weer fris ruikt. Dan kom je thuis , loop door en de moed zakt in je schoenen... Ze is niet geweest.... Dan kijk ik naar mijn smsje, lees ik dat ze vrijdag komt ipv donderdag.... Toch jammer als je je er zo op verheugt had  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Wacht eens even...  Ik kan het gaan combineren met het zoeken naar een Italiaans kookboek.  @sef... Wat zegt de huisarts daarvan?  |
|
SamenFelix Erelid
Roy6: heb je morgen weer iets om op te verheugen  |
|
ladekast Oudgediende
|
nu moet ik zo zelf de kattebak doen en de vaatwasser leeg trekken  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
heb jij een poetsmiep roy? kpuc lekkr een haasje  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@samenfelix: doe je het toch lekker stiekem? Kpuc: neu...eerst nog gesprek met ex  Roy6: eerder je smsjes lezen dus! |
|
SamenFelix Erelid
Roy6: wees blij, kattebak: je bent niet alleen, katten houden gezelschap  vaatwasser: je hoeft niet af te wassen  jovi: valt ook niet op als er ineens een halve fles jenever ofzo weg is  |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Ik vind het vreemd dat ik zoveel negatieve reacties krijg op mijn blog   Maar ja.. Het zijn merendeel jongens die reageren, dus het is ook wel weer logisch  Hoi trouwens  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Wolfje: yup @Jovi-Mama: ik had hem woensdag al gehad en gelezen maar ze stuurt altijd een dag van te voren een sms, nu dus 2 dagen  |
|
nietmeer
|
jovi nou hoe zal jij je voelen als jij niet mag rennen en maar een halfuur buiten mag lopen en dit al sinds november doet... daarbij zitten je vrienden lekker te skate boarden en zit jij hier maar te vervelen
elke dag ehtzelfde zo eentonig... |
|
Jovi-Mama Oudgediende
@ Kok: haal jij voor mij een Italiaans kookboek?  @ wolfje: ander haasje... @ Roy: niet zeuren... |
|
WMR-kok
Oudgediende
sef... Ik heb vroeger ook veel hoofdpijn aanvallen gehad. Laat je je niet afschepen bij de huisarts als je er al lang mee rondloopt.  Ik ben zelfs al op internet bij marktplaats lopen zoeken Jovi-Mama.   Maar ik zoek een speciaal boek.  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
Jovi-Mama Oudgediende
Oeh kok....spannend hoor!!  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Man, als dat toch alles is waar je je zorgen om moet maken....;) |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Roy, een kattebak en vaatwasser, hm, dat valt reuze mee In de rookkamer ligt een besten haas te wachten  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik wil zo oud mogelijk gaan kokkerellen Jovi-Mama.  |
|