|
nietmeer
|
larpen?  |
|
nietmeer
|
Larpen. Oh, soldaatje spelen  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Larpen  oh en jersan, kom jij ook nog eens langs of moet ik nog eens langskomen?  @vailan Zoiets ja  |
|
nietmeer
|
@Arya, als Judy en ik es naar je toekomen?  daar hadden we het over op de dag dat ze hier wegging  |
|
nietmeer
|
Fantasiesoldaatje spelen  . Ik denk dat als ik zo'n zwaard in handen gedrukt krijg, ik meteen verslagen word  . Wat zeg ik, dat weet ik wel zeker  |
|
Arya Oudgediende
|
Jaah!  dat is leuk!  dat vind ik heel gezellig   dan kan ik Lieve Judytje ook weer eens een klein beetje troosten en platknuffelen, en kan ik Jersannetje ook weer eens nog wat platter maken  |
|
nietmeer
|
Quote Vailan: Larpen. Oh, soldaatje spelen  nee, je totaal inleven in iemand anders en doen alsof je diegene bent, het is wel wat meer dan soldaatje spelen  |
|
nietmeer
|
Lijkt me totaal niks  |
|
Arya Oudgediende
|
jersan zoals wij het vandaag gaan doen lijkt het wel meer op soldaatje spelen hoor  gewoon het vechten oefenen  het echte LARPEN heb ik vorige week gehad  |
|
nietmeer
|
Wat voor pak doe je eigenlijk aan?  of heb je alleen maar een wapen? |
|
nietmeer
|
Arya, gelukkig  ik wil je weer zien  ik ga Judy een mailtje sturen  |
|
Arya Oudgediende
|
ik heb LARP kleding, zat  alleen nu ga ik gewoon in normale kleding op m inrossen  want ik wil mijn technieken oefenen Jersan jippie!  wat leuk  |
|
nietmeer
|
Quote: I am Eurovision queen I am Eurovision queen I am Eurovision queen!!   |
|
nietmeer
|
Op wie inrossen? Muad?  Ik zou zoiets ook wel eens willen proberen (zonder al die gekke kleding, ik hoef niet te doen alsof ik een of andere soldaat van een of ander koninkrijk ben...hoewel...Vàilan in het echt zijn  ). Maar goed, ik ben na 1 seconde al dood  |
|
nietmeer
|
@Vàilan, op jou inrossen  |
|
nietmeer
|
Ja dat dacht ik al  |
|
Arya Oudgediende
|
Nee, ik ga op Jaco inrossen  en voglende week ga ik op Martijn inrossen!  en Vailan, we hebben hier thuis een reservezwaard, dus je bent van harte uitgenodigt om het eens te komen proberen  |
|
nietmeer
|
@Arya: Nee bedankt  Ik blijf lekker veilig thuis  |
|
Arya Oudgediende
|
hihi, zonder zijn draken is Vailan helemaal niks  |
|
nietmeer
|
*zuipt pak ananassap leeg* |
|
nietmeer
|
@Arya: Nou ehm...ik heb een zwarte band hoor  ...ergens  |
|
Arya Oudgediende
|
ik hbe ook wel zwarte banden liggen, maar als ik die omdoe wil het nog niet zeggen dat ik kan judoen of welke andere sport  |
|
nietmeer
|
Je wil niet weten wat ik allemaal kan  Doodgaan bijvoorbeeld...  Net zoals die Peasants uit HoMM 3...die zijn zo verschrikkelijk slap  Op de site staat ook: "The only thing they do best is dying" |
|
nietmeer
|
ik heb ook een zwarte band  alleen die zit om mijn fiets xd |
|
nietmeer
|
lol Nos  |
|