Arrogantiecaf |
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Hoe is het met je Madelief?  Taz, ik krijg morgen bericht of we niet hoeven te betalen  Aangezien we klein zijn, dus ik heb ze gemailt. |
|
nietmeer
|
@kam ik hoop dat het werkt  Hoi Lief  En nog een beetje kunnen slapen gister door de storm heen?  |
|
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
wel goed kammie  alleen vannacht te slecht geslapen door noodweer rond half 5!  en heb vandaag 2 examens achter elkaar gehad  maar verder wel oke  en hoe gaat het met jou kammie? @TD niet echt dus  |
|
Kameleon Oudgediende
Taz, ik ook, want €312,- is een hoop geld.  Of we moeten gaan inzamelen met WMR voor Buma Stemra  Madelief, ik rond 4 uur  Voor de rest wel goed, net dood geschrokken vanwege de Buma Stemra. |
|
nietmeer
|
kam ik ken dat mens niet  Voor dat geld mag ze best een keer langskomen vind ik  |
|
Madelief Erelid
|
wat is buma stemra als ik vragen mag?  |
|
Kameleon Oudgediende
Taz  Ik neem alleen wel aan dat het €312,- per jaar is... of eenmalig  Taz/Madelief Buma StemraKlik maar Webcasting aan, verder, niet bedrijfsmatig in de lijst, opbrengst 0 euro. En dan weer verder. |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Buenas noches  |
|
Kameleon Oudgediende
hoi Dragon  |
|
Madelief Erelid
|
Hee DX!  |
|
DragonX Oudgediende
Hey Kam en Madeliefje @madeliefjeHoe ging je bio en ak?  |
|
nietmeer
|
kam ik had het al gevonden Het is €312,- per fragment nou goed  |
|
Kameleon Oudgediende
Taz Dev,  Dat zou lullig zijn  |
|
DragonX Oudgediende
Oh, Taz is er ook  Edit: Oh, Madeliefje is net weg toen ik m'n vraag stelde  Edit 2: She's back  |
|
Madelief Erelid
|
@Drogan  ging op zich wel redelijk... maar ik had gisteravond dus bijna niet geslapen door het noodweer in de vroege ochtend... sliep ik eindelijk na al die zenuwen. opeens: KLABAM! ik rechtop in mijn bed  |
|
DragonX Oudgediende
Quote Madelief: Drogan  ging op zich wel redelijk... maar ik had gisteravond dus bijna niet geslapen door het noodweer in de vroege ochtend... sliep ik eindelijk na al die zenuwen. opeens: KLABAM! ik rechtop in mijn bed  Goed zo  Welkom bij de club  , ik slaap normaal door alles heen, zelfs door m'n mobiel + huistelefoon die afgaan  . Maar ik werd gisteravond zelfs wakker van de regen/hagel  , kan je voorstellen hoe hard het was  |
|
nietmeer
|
kam en ook ontzettend duur  Wist je trouwens dat als je het live muziek noemt op 4 mtr² met opbrengsten €0 dat het dan gratis is;) |
|
Madelief Erelid
|
@DX ja 't was echt niet normaal  ik deed mijn gordijn open en ik zag alleen maar flitsen! het was gewoon continue licht!  ik heb zo'n schuin dakraam... dat is niet leuk met die regen/hagel  ben maar bij mijn zusje in bed gaan liggen  |
|
DragonX Oudgediende
@madeliefjeIk dacht eerst, welke idioot loopt er verdomme, steentjes tegen m'n raam aan te gooien  . Toen ging ik even kijken, maar ik zag niks want ik had geen bril op  , daarna zag ik pas dat het hagel was en hoe erg het was  De schade van gisteravond bedroeg zo een 15 miljoen euro heb ik net gehoord  |
|
Madelief Erelid
|
DX wow... das wel heftig  maar mijn hele examen zaal lag zowat te slapen haha  |
|
Kameleon Oudgediende
Quote Tazmanian Devil: kam en ook ontzettend duur  Wist je trouwens dat als je het live muziek noemt op 4 mtr² met opbrengsten €0 dat het dan gratis is;) Vullen we dat in, hihi  |
|
DragonX Oudgediende
Ik lag vandaag te slapen tijdens m&o leren  , gelukkig werd ik net wakker voordat die begrippenlijst op m'n wang was geprent  |
|
Madelief Erelid
|
DX op zich wel handig toch... neem je een spiegel mee en dan kan je afkijken van je wang  helemaal niet opvallend ofzo  maare.. ik ga slapen... ben dood op  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
nietmeer
|
kam gewoon wat onbekende artiesten vragen zoals muse  om voor ons te komen spelen ofzo  Of dat ie het opneemt op cd is ook goed  Maar ik vind het ook niet erg om wat te betalen hoor  Maar dan toch beslist niet meer dan €311,99  Truste lief  Hoop dat je dit keer beter zult slapen  |
|