Arrogantiecaf |
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
@DX ja ik heb echt een probleem!  heb dus morgen bio en aardrijkskunde examen en heb alleen nog maar de helft van bio samengevat geleerd  *help* |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
@DelennIk heb weer per ongeluk een wc rol op m'n moeders hoofd gegooid @madeliefjeTyp die andere helft van bio over  of maak een eigen samenvatting  . Bij mij werkt dat altijd  . En het blijft beter in je hoofd zitten  . |
|
nietmeer
|
hey volk |
|
DragonX Oudgediende
Hey Banaal  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
dragon  waarom doe je dat nou weer?  madelief; succes  bio komt wel goed  is toch meer algemene kennis;) doe je havo of wat? banaal  EDIT: oh shit  mn arm jeukt  beter wordt het geen zonne-allergie  |
|
nietmeer
|
@ Dragon heb je dadelijk ook zo'n zin in economie? |
|
DragonX Oudgediende
@DelennM'n moeder zei dat ze een stuk papier nodig had, maar ik wist niet hoeveel, dus heb ik maar de hele rol gegooid, nadat ik zei: "Vangen!"  Banaal Heel erg veel zin  |
|
Madelief Erelid
|
ja ik doe havo... maar ik moet ook nog aardrijkskunde leren  |
|
Delenn
Oudgediende
dragon  das dan dr eigen schuld  |
|
DragonX Oudgediende
Quote Delenn: dragon  das dan dr eigen schuld  Tis al de 2de keer, en ik krijg de schuld  . @madeliefjeHeb je de voorgaande weken niet geleerd ofzo?  Ikke wel  |
|
nietmeer
|
@ Dragon ik moet nog leren voor economie  . Maar die zooi die we in de examens krijgen zoals belastingstelsel ken ik wel |
|
nietmeer
|
ohh k*t ja, ik moet nog voor ak en bio leren  |
|
Delenn
Oudgediende
ok popquiz: noem 3 soorten fruit zonder pitten (en banaan telt niet want die heeft origineel gezien ook pitten  ) Quote Banaal: ohh k*t ja, ik moet nog voor ak en bio leren   |
|
nietmeer
|
ananas, mango, aardbei |
|
DragonX Oudgediende
Banaal Belastingsommen zijn niet zo heel moeilijk, die zijn erg logisch, aftrekposten, box 1, en dan nog extra kortingen  . Alleen bruto binnenlands product e.d zijn best moeilijk vind ik  |
|
Madelief Erelid
|
DX nou niet echt haha  ....  .... ik haal het niet |
|
nietmeer
|
Het belastbaar inkomen is wat je dus in de schijven moet invullen, en belastbaar inkomen is bruto-aftrekposten toch? |
|
Delenn
Oudgediende
Quote Banaal: ananas, mango, aardbei mango heeft echt een hele grote pit  maar aardbei en ananas zijn geniaal  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
banaal: ja, maar het 2de gedeelte wat je zegt snap ik niet  Ik heb overmorgen M&O en denk wel dat dat gaat lukken  |
|
nietmeer
|
@ Delenn: Oh, ja zovaak eet ik geen mango... |
|
Delenn
Oudgediende
kom op mensen  niemand een 3e stuk fruit zonder pit?  madelief tuurlijk ga je het wel redden   |
|
Madelief Erelid
|
Hoi Anreesie @Delennook als ik bijna niet geleerd heb?  |
|
nietmeer
|
pitloze druif nou goed |
|
DragonX Oudgediende
Quote Banaal: Het belastbaar inkomen is wat je dus in de schijven moet invullen, en belastbaar inkomen is bruto-aftrekposten toch? Je krijgt een inkomen gegeven, dan moet je de aftrekposten eraf halen, dan hou je het belastbaar inkomen over  . Dan de tarieven van box 1 erover heen, en dan nog eens extra kortingen als die zijn gegeven. Dan heb je de te betalen belasting  . @madeliefjeJe haalt het wel  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
aardbei heeft pitten, die zwarte dingetjes op de buitenkant zijn pitten  pitloze druiven  |
|