Arrogantiecaf |
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
Wat "nou... AL..." ik meen het hoor  lees mijn PP maar over mijn hart problemen  als je mij niet gelooft  |
|
Anoek Erelid
 WMRindex: 1.642 OTindex: 5.015 S |
een concept voor een koekje  En dan bouw ik een fabriek en ga ik mensen inhuren (want iedereen is toch werkloos door die crisis  ) en een massaproductie Koekje Anoekje maken en dan heel veel geld verdienen en een eiland kopen en en en Oe, pracht idee. |
|
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
@AL dan moet je mij ook niet uitdagen  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Quote Anime-Lover: Wat "nou... AL..." ik meen het hoor  lees mijn PP maar over mijn hart problemen  als je mij niet gelooft  Als ze jou niet gelooft, waarom zou ze dan wel een PP geloven die door jou is geschreven?  |
|
Anoek Erelid
@pffteen Spaghettikoekje lijkt me niet zo lekker... |
|
Madelief Erelid
 WMRindex: 134 OTindex: 3.860
|
slimme opmerking pablo  maar ik geloof je wel hoor AL |
|
pfft Erelid
 WMRindex: 647 OTindex: 1.017
|
Klinkt ernstig AL. Hopen op een donor ofzo dan maar zeker  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Een eiland kopen? Wat moet je met een eiland?  Koop dan een vliegtuig waarmee je overal naartoe kunt gaan  . |
|
Anime-Lover Erelid
|
Quote Pablo: Quote Anime-Lover: Wat "nou... AL..." ik meen het hoor  lees mijn PP maar over mijn hart problemen  als je mij niet gelooft  Als ze jou niet gelooft, waarom zou ze dan wel een PP geloven die door jou is geschreven?  daar heb je een heel sterk punt   |
|
Anoek Erelid
Geen idee, een eiland leek me wel leuk Maar dat deel van mijn Meesterplan staat nog niet vast  Moet ook nog iemand vinden om dan op dat eiland ook te leven, want in mn eentje is ook zo saai. |
|
pfft Erelid
|
Heb je het al eens geprobeerd anoek?  Je kunt de ingredienten ervan tich erin doen. Trouwens, je brengt me op een idee. Gewoon spaghetti met saus enzo in de vorm van een koekje  |
|
Anoek Erelid
Hoe wilde je dat knapperig als een koekje maken pfft? |
|
Anime-Lover Erelid
|
|
|
DragonX Oudgediende
Even wat strawberry-cheesecake ijs eten  |
|
pfft Erelid
|
Geen idee, wat proberen Anoek  En je kunt het sowieso mengen toch en spaghetti is gewoon van bloem gemaakt, dus. Dat wordt denk ik sowieso wel hard. |
|
Anoek Erelid
Oeeeee de koekjes wereld regeren  Dat lijkt me nou een topbaan! Iemand die weet wat voor studie je daarvoor moet volgen? Is dat probleem ook meteen opgelost @pfftvolgens mij krijg je dan zo'n Sultana Hartig idee, een daarvan smaakt naar pizza ofzo maar die zijn echt smeeeerig. |
|
Anime-Lover Erelid
|
Quote Anoek: Oeeeee de koekjes wereld regeren  Dat lijkt me nou een topbaan! Iemand die weet wat voor studie je daarvoor moet volgen? Is dat probleem ook meteen opgelost je moet gewoon verstand hebben van de marketing wereld en dan je eigen zaak beginnen  ik kan er ook naast zitten  |
|
DragonX Oudgediende
Ben er weer  *eet ijs* @AnoekEen culinaire studie?  |
|
pfft Erelid
|
Ik heb geen idee Anoek  En die sultanas zijn inderdaad niet echt om te eten. |
|
Anoek Erelid
Dus, marketing en culinair. Dat wordt de hotelschool! He bah |
|
Anime-Lover Erelid
|
*kijkt toe hoe DX een ijsje eet*  ik krijg ook trek in eentje  ben zo terug  |
|
DragonX Oudgediende
Strawberry cheesecake ijs is op  , maar wel Ben & Jerry's  . |
|
Anoek Erelid
Een koekje volgens Van Dale: koek de; m 1 baksel van meel, eieren, honing enz Volgens mij hebben lang niet alle koekjes honing in het beslag.. If so, dan zou ik niet van koekjes houden! |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
cheesecake is lekker  |
|
DragonX Oudgediende
Hey Andreesie  Ja he, vooral cheesecake-ijs |
|