|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Nog even en dagje buffelen morgen en dan is er koffie, uhm, weekend  |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
Dat of hij is met zichzelf in de weer geweest, dat is toch ook huis werk. :XD |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
Arya, als je klaar bent met die serie heb ik hierzo nog eentje voor je  in dezelfde thema als When They Cry Higurashi  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote Kpuc: Nog even en dagje buffelen morgen en dan is er koffie, uhm, weekend  mijn weekend begint pas zondag  en dan moet ik ook nog eens veel leren   heb melij  |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
Kpuc: je drinkt teveel koffie, de aandelen Heineken zakken!  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Quote Kpuc: Nog even en dagje buffelen morgen en dan is er koffie, uhm, weekend  Maak daar maar een kort dagje van bratets 8' 12.15 zwaai ik vriendelijk  en kachel naar huis voor een 'kouwe klets'  *jammer dat ik zaterdag andere afspraken heb  anders ws ik zéker bij JethroTull gaan kijken* |
|
nietmeer
|
argh, mijn internet is supertraag, duurt tijden voor ik WMR überhaupt kan zien  |
|
Anime-Lover Erelid
|
*aait over Delenn's hoofd*  rustig maar wanneer het allemaal voorbij is kan je helemaal los gaan   |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Over mijn profiel.. Ik heb Wis B, natuurkunde, scheikunde, biologie, en dan de normale vakken zoals nederlands, engels, CKV, maatschappijleer, levensbeschouweing en gym |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Klaar met geschiedenis  |
|
Delenn
Oudgediende
*wordt geaaid  * dat losgaan moet nog zo'n 7 weken wachten AL  woensdag tentamen, maar daarna druk want ik laat nu alles liggen tot na het tentamen, verder ben ik nog wat activiteiten aan het organiseren dus tegen de tijd dat het rustig wordt is het volgende examen in zicht en daarna komt gelijk weer een examen waarin het hele jaar overhoord wordt  en daarná is het zomervakantie  |
|
Delenn
Oudgediende
@Arya; ok, dus nog gewone N&T   en levensbeschouwing heb ik nooit gehad dus zo'n 'normaal vak' is het niet  oh en CKV had ik ook niet maar dat kwam omdat ik latijn+KCV had  |
|
nietmeer
|
Dxer!  |
|
DragonX Oudgediende
CKV  Levensbeschouwing was chill  Hey Txer  |
|
Anime-Lover Erelid
|
Delenn, daarom zeg ik ook wanneer het allemaal voorbij is  |
|
Arya Oudgediende
|
levensbeschouwing is wel leuk.. afhangend van welke school en welke docent je hebt  |
|
Anime-Lover Erelid
|
CKV bij mij was leuk!  naar de bios gaan onder school tijden  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
Arya Oudgediende
|
CKV is dit jaar niet leuk.. wij hebben een rotdocent  vorig jaar was t leuker |
|
DragonX Oudgediende
CKV was echt k*t bij mij  We moesten een of andere Thaise cowboyfilm kijken  , wat een rotfilm was dat, het leek wel Star Wars  |
|
nietmeer
|
Quote Arya: levensbeschouwing is wel leuk.. afhangend van welke school en welke docent je hebt  is dat niet zo met elk vak?  |
|
Delenn
Oudgediende
ik kan mezelf niet horen denken   mn vader én broertje hebben muziek aan staan en mn hersenen proberen uit alle macht 2 liedjes tegelijk te volgen  |
|
nietmeer
|
en dan typ je nog op WMR ook  sterkte Delenn  |
|
Anime-Lover Erelid
|
wij hoefden dat niet wij mochten onze eigen films kiezen  |
|
DragonX Oudgediende