|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
radio zit in elkaar  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Quote Tazmanian Devil: Hoeft niet hoor Draak  Wat hoeft niet?  @AL Mooi zo  @chim Ben helemaal niet klein, ben al 17  |
|
nietmeer
|
@ chimera dat kan  ik vind veel brillen leuk  en deze had ik van me vriend gehad   is het trouwens al bijna 5uur? |
|
DragonX Oudgediende
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Quote Sisje: @ chimera dat kan  ik vind veel brillen leuk  en deze had ik van me vriend gehad   is het trouwens al bijna 5uur?  'S ochtends of 's avonds.  |
|
nietmeer
|
woeiiii  heb rugpijn  |
|
DragonX Oudgediende
@SisjeDat krijg je he, met ouderdom  |
|
nietmeer
|
@ kok, nou die in de avond graag... 5uur in de ochtend slaap ik nog @DX nee is niet van ouderdom, is door de afstandsbediening + vriend  |
|
DragonX Oudgediende
@SisjeEn wat heeft ie gedaan met die afstandsbediening dat je er rugpijn van krijgt?  |
|
nietmeer
|
Quote DragonX: @SisjeEn wat heeft ie gedaan met die afstandsbediening dat je er rugpijn van krijgt?  lees blog, kan je hele verhaal terug vinden  |
|
DragonX Oudgediende
@SisjeZal ik ff doen  Edit: Een ei  |
|
nietmeer
|
@Draak dekking te zoeken  Het cafe laat ik liever nog even heel  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
@ sisje : kheb nu rare ideeen  @ DX klein betekent neitvolwassen en daar bedoelde ik klein mee  dus je bent nog wel klein  |
|
DragonX Oudgediende
Taz Oh, gelukkig maar  |
|
nietmeer
|
een bult van een ei  @chimera, snap je punt  |
|
DragonX Oudgediende
@SisjeOh, ik dacht dat er een ei uit de koelkast op je rug viel  @Chim Quote chimera: @ sisje : kheb nu rare ideeen  @ DX klein betekent neitvolwassen en daar bedoelde ik klein mee  dus je bent nog wel klein  En die ideeën van jou zijn ook zo volwassen?  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
nee XD maar ik mag dat zeggen want ik ben al wel volwassen ik voel me alleen niet zo  |
|
nietmeer
|
nee  maar ik heb nu een bult in de vorm van ei zo pats boem op m'n ruggengraat net schaafwond er gratis bij  wordt dit jaar volwassene  |
|
DragonX Oudgediende
@SisjeWat een koopje  Chim Je komt ook niet erg volwassen over  |
|
nietmeer
|
Ah mijn oude tabbladen zijn ineens weer terug  Gelukkig maar  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 De wolken beginnen te breken.  |
|
nietmeer
|
@ DX ja echt he, maar ik wilde dit keer niks gratis drbij krijgen. maar kon het niet meer tegenhouden, drong zich op!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Trekt schoenen aan, zoekt jas op.*  |
|
DragonX Oudgediende
|
|
nietmeer
|
merkt hier nog weinig van brekende wolken  DX Ja eigenlijk wel, zal ik hem aanklagen  |
|