|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@Arya: das 6 km per uur, dat is... lopen  gefeliciteerd met een baggerdere conditie dan mij  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Arya,  ik kan denk ik iets van 2900 halen, of misschien wel 3 kilometer met wat geluk  |
|
nietmeer
|
hallo iedereen  |
|
nietmeer
|
Quote Andreesie: gefeliciteerd met een baggerdere conditie dan mij  dan ik  hoi  |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
Arya: Dat is helemaal niet slecht hoor, ik zou ze nu niet meer halen haha. :x |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
ik kan 2 km zwemmen in 12 minuten, telt dat ook?  |
|
Caster Oudgediende
|
|
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
ik HEB gewoon geen conditie, mag dat?  daarbij was ik een van de betere uit mijn klas  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
SkewtuR
Oudgediende
@ToMxlr: Ik weet zeker dat je het ook in 8 minuten kan. *haai loslaat* :XD |
|
Caster Oudgediende
|
Evil skewtur  *Duwt Skewtur in het zwembad*  |
|
nietmeer
|
dag kok  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hai Txerseu *boink*  |
|
Arya Oudgediende
|
ik kan ook zwemmen!  weet alleen niet hoe lang ik waarover doe.. t is veel te lang geleden dat ik echt serieus heb gezwommen..  |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
Quote SkewtuR: ToMxlr: Ik weet zeker dat je het ook in 8 minuten kan. *haai loslaat* :XD ik bijt harder dan een hondshaai  |
|
SkewtuR
Oudgediende
Andreesie: Je weet toch hoe sommigen de coopertest doen, eerste rondje vol gas, tweede rondje lopen, derde rondje even stoppen om over het weer te praten, en daar gaat je gemiddelde.  |
|
Arya Oudgediende
|
haai? waar?!  |
|
nietmeer
|
ik doe niet aan de coopertest  |
|
Arya Oudgediende
|
@SkewtuRwij hadden rondjes van 400 Meter.. en ik moest van mijn 'coach' telkens aan het einde van die ronde een stukkie lopen omdat ik te snel ging  in vergelijking met mijn eerste ronde... dus ik kon wel meer alleen dat mocht niet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Toen ik gekeurd moest worden voor militaire dienst, was ik te vroeg aanwezig.   Ik ben toen via de keuken naar binnen gegaan.  Quote Arya: haai? waar?!   Aan SkewtuR's kont.  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Txerseu: Quote Andreesie: gefeliciteerd met een baggerdere conditie dan mij  dan ik  gefeliciteerd met beter nederlands dan mij  Ik vind dat decht niet klinken  @skew: jaa dat klopt wel  ik haalde altijd zoiets van bijna 2 km. met bluf  zeg maar iets van 1750  |
|
Caster Oudgediende
|
Coopertest is sowieso klote  |
|
SkewtuR
Oudgediende
@Arja: Je hebt in ieder geval je best gedaan dat kunnen veel hier op wmr niet zeggen, die zaten om 6 uur al te zuipen, wat een volk! - Kokkie vang hem vlug en maak er soep van, ik heb hem al verdoofd. :x |
|
nietmeer
|
weet niet eens meer wat ik haalde voor me coopertest  |
|