|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Vailan? Wat is dan  /  ? |
|
nietmeer
|
|
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
ben nu pissed off want ben net langsgeweest bij de geldzuigers van nederland en heb alleen maar geklaag aan moeten horen  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
en wie zijn dat? |
|
Kameleon Oudgediende
AL, wat is er dan?!  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
galgjewoord: woordvindingsproblemen.  |
|
Anime-Lover Erelid
|
Andre je mag drie keer raden  |
|
nietmeer
|
fluit fluit.. |
|
nietmeer
|
Andreesie:  +  = gewoon    +  is ook gewoon  1 + 1 is immers ook gewoon 2  1  emoticon + 1  emoticon = 2  emoticons Kaam: Geen idee wat dat is  |
|
Kameleon Oudgediende
AL, de belastingdienst?  |
|
nietmeer
|
nee die komen langs... als je het verkeerd doet natuurlijk  |
|
nietmeer
|
Net zoals de Jehova's  |
|
Anime-Lover Erelid
|
kam ja hun  er was iets fouts in de particuleren aangifte van mijn moeder en begonnen tegen haar te zeuren ben als een dolle stier naar HS gehaast en flink in discussie met hun geweest  |
|
Kameleon Oudgediende
AL, het is nooit goed bij ze  |
|
Delenn
Oudgediende
google  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Vailan: Andreesie:  +  = gewoon    +  is ook gewoon  1 + 1 is immers ook gewoon 2  1  emoticon + 1  emoticon = 2  emoticons nee, want van   weet je niet wat de waarde van  is. als je ze tegen elkaar plaatst betekent dat maal  a + b = ab ab betekent a x b a + a = 2a niet a + a = aa ;) |
|
Anime-Lover Erelid
|
kam, idd ja ze walen mijn moeder een boete geven zo'n 100 euro  ik ben echt.... bedenk maar zelf wat er gebeurd is het is te erg voor worden  |
|
nietmeer
|
@Andreesie: Ja ok, als je het zo bekijkt heb je helemaal gelijk  a + b is overigens geen ab, dat krijg je alleen bij vermenigvuldiging. 2a + 2a = 4a 2a x 4b = 8ab maar 2a + 2b kan helaas niet op die manier  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Delenn
Oudgediende
oh my goodness, er zit een meisje een paar stoelen verder en die zat aan de telefoon (mag niet maar ok  ) met een energieleverancier ofzo. half uur aan de telefoon gezeten. opgehangen. komt er een jongen, die zegt; wie was dat? zij: energieleverancier, eerst deden ze of ik wat gewonnen had maar daarna had ik het wel door, maar toen gingen ze het gesprek op band opnemen en ik heb wel een paar keer ja gezegd want ik wist niet wat ik moest zeggen. domheid  en dat zit dan op de universiteit  |
|
Anime-Lover Erelid
|
ja maar wel een klein beetje  sorry kam  |
|
nietmeer
|
@ al je hebt een mes gepakt hun beroofd en toen 100 eurp gegeven? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@vailan: ja dat zeg ik niet  kam: dat heet met onbekenden rekenen  |
|
Kameleon Oudgediende
AL, dat geeft niet, ik snap dat je nu echt boos bent. Je hoeft je ook niet te verontschuldigen voor mij.  @ Andreesie, oh  Dit EasyEdit is geweldig  |
|
nietmeer
|
Maar goed, genoeg wiskunde voor vandaag  |
|