|
nietmeer
|
Quote DreamerTje: Maar dat de auto's echt totally zwart zijn  De weg bij ons is ook afgesloten en daar reden ze ook overheen. Daarna gingen ze weer terug  Volgens mij zaten ze fout, maar ik heb geen idee wat dat moet voorstellen Oefening, zodat ze scherp zijn? |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
goede avond allen  |
|
nietmeer
|
hey tom  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Nou, d'r is echt iets goed mis  VIER auto's, maar nu gaan ze richting Anna-Paulowna  En ook allemaal met sirene en zwaailicht aan! |
|
nietmeer
|
Quote DreamerTje: Nou, d'r is echt iets goed mis  VIER auto's, maar nu gaan ze richting Anna-Paulowna  En ook allemaal met sirene en zwaailicht aan! Ach, ja dan leeft de boel weer een beetje op he, ik wou dat er hier is een keer iets gebeurde |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
zo hee, er valt er me ene aan op een stuk kalkoen, das ongekend  |
|
DreamerTje Oudgediende
Nja, het gebeurde niet echt bij ons in de straat hoor, maar op de hoofdweg van 't Zand. Kon het allemaal een beetje zien vanuit het zolderraampje Edit: Nja, ze zijn nu toch al weg  Is nu niet spectaculair meer |
|
ToMxlr
Erelid
|
kijk eens op p2000 dreamer, misschien staat het erop |
|
Kpuc Oudgediende
oké, ik dacht dat ze ter plaatste iemand van het bed gingen lichten, je weet maar nooit natuurlijk wie en wat er loos is.. |
|
DreamerTje Oudgediende
Euhhh, die site snap ik niet |
|
ToMxlr
Erelid
|
heb een nieuwe verslaving  omerta, text based gansterspel. heerlijk dom  . je z1 is per 31 mei beeindigd kpuc  |
|
DreamerTje Oudgediende
Maar als dat de meldingen zijn die gewoon over het hele land zijn dan staat er niks tussen van hier |
|
ToMxlr
Erelid
|
kun je filteren op regio  |
|
DreamerTje Oudgediende
Dat zie ik niet staan |
|
nietmeer
|
hebben ze niet zoiets als 112brabant voor groningen of zoiets? |
|
Kpuc Oudgediende
Tom, ge bent een kei  Ik heb den Joep op schoot, een pint ter hande en een zwaren Pall Mall is in de maak, nazdrave  |
|
ToMxlr
Erelid
|
bij menu  |
|
DreamerTje Oudgediende
Ik kan niks doen bij menu  Nja, maakt ook niet uit.. |
|
ToMxlr
Erelid
|
geniet ervan kpuc, en graag gedaan. oeh, heb mogelijk een nieuwe functie op het werk erbij   |
|
nietmeer
|
Quote ToMxlr: geniet ervan kpuc, en graag gedaan. oeh, heb mogelijk een nieuwe functie op het werk erbij   Welke? |
|
Kpuc Oudgediende
Dat doe je goed ouwe, zolang je er plezier in hebt en verder komt dan zit je goed  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
P2000 kan niet bij de politiescanner  Alleen bij de ambulance- en brandweerscanners. |
|
DreamerTje Oudgediende
Tsss  Ik betwijfel het of dit ook politie was. Die rijden toch normaal in witte auto's met rode en blauwe strepen?  Deze waren pikzwart  |
|
ToMxlr
Erelid
|
ga met een aantal collega's van customer service (=callcenter), 2 system admins, en wat anderen werken aan en nieuwe overkoepelende applicatie voor de agents op de technische hel[desk. dus een of 2 dagen niet op de afdeling, naar eigen kantoor met een aantal en vergaderen en designen |
|
Kpuc Oudgediende
Voor den politieberichten heb je wat anders nodig lijkt me zo inderdaad  |
|