|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Dragon, wat dan?  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@kam: op school is ons internet retesnel  |
|
Anime-Lover Erelid
 WMRindex: 137 OTindex: 5.512
|
hey allemaal  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
Kam Ach, het lijkt wel alsof ik de laatste tijd veel negativiteit aantrek  , iedereen zoekt ruzie om domme redenen  Hey AL  |
|
Kameleon Oudgediende
hi AL  Andrees, ik ben jaloers  Dragon, hoe komt dan dan?  |
|
nietmeer
|
ola mensen |
|
DragonX Oudgediende
Kam Vandaag was ik naar school gegaan om wat te vragen over de komende examens, en dan heb je zo een k*tjoch dat daar echt irritant zit te doen  , dus ik zeg daar wat van en hij wordt helemaal kwaad en blabla  , ik was toen maar weggelopen voordat ik iets deed waar ik spijt van zou krijgen  Hey Sisje  |
|
nietmeer
|
dag DX weglopen is dan wel weer verstandig! ach waar mensen tegenwoordig al geen problemen over maken  |
|
nietmeer
|
Quote DragonX: Kam Vandaag was ik naar school gegaan om wat te vragen over de komende examens, en dan heb je zo een kutj*ch dat daar echt irritant zit te doen  , dus ik zeg daar wat van en hij wordt helemaal kwaad en blabla  , ik was toen maar weggelopen voordat ik iets deed waar ik spijt van zou krijgen  Hey Sisje  Dat talent moet ik nog ontwikkelen  |
|
DragonX Oudgediende
Banaal Normaal zou ik gewoon de confrontatie aangaan, maar ik had daar even geen zin in vandaag  |
|
Kameleon Oudgediende
Normaal zou ik proberen om gewoon niets te zeggen enzo  Hey Sissy  |
|
nietmeer
|
Sisje gaat even 10minuutjes pauze houden  nog 105minuten werken en mag ik naar huis   |
|
nietmeer
|
tot zo  |
|
Kameleon Oudgediende
Tot zo Sisje, en je kan ook editten om niet te dubbelposten  |
|
DragonX Oudgediende
Veel plezier Sisje  Kam Ik zeg er wel altijd wat van hoor  |
|
Kameleon Oudgediende
Ik vraag gewoon eerst op die stil wil zijn, en gaat hij door loop ik gewoon weg  |
|
nietmeer
|
ik heb dus echt geen motivatie om te gaan leren voor die schijtexamens... |
|
Kameleon Oudgediende
Banaal, je zal wel moeten  |
|
DragonX Oudgediende
Quote Kameleon: Ik vraag gewoon eerst op die stil wil zijn, en gaat hij door loop ik gewoon weg  Ik zorg ervoor dat ze stil blijven  Banaal Ik heb ook echt geen motivatie  |
|
nietmeer
|
Ja oke, maar ik mis die motivatie al 3 weken lang  |
|
Kameleon Oudgediende
Banaal, je zal wel moeten  |
|
DragonX Oudgediende
Banaal Ik hoop niet dat ze van die saaie teksten hebben voor NL-examen, dat hou ik echt niet vol  |
|
nietmeer
|
oke dat houd je dus niet vol.. |
|
DragonX Oudgediende
Ik zie wel  , ben wel langzamerhand gewend geraakt aan saaie teksten door die oefenexamens  Banaal Trouwens, wat voor profiel heb je eigenlijk?  |
|
nietmeer
|
ja maar nederlands kan ik ook echt niet iets voor leren en als ik het al doe doe ik het wel van het weekend
Ik ben nu vooral op WisA aan het concentreren, maar dat lijkt onderhand ook wel een verloren zaak.
Ik heb NG, maar dan geen natuurkunde en wisA |
|