|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ow, wat moet ik me inhouden om nisk te zeggen verder  |
|
nietmeer
|
Quote Spons: @ cee; nee, naar een zomerregen in een bos. Wat stop jij dan wel niet in je tampeloeris, een eikenboom?!  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
Quote Spons: @ cee; nee, naar een zomerregen in een bos. moeras bedoel je?  Zomerregen? lek je zo erg? sorry, ik kan t niet laten. @Banaal, Ikke, Luna, en de lokale barman. |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Oh, nou  Als man moet je cola drinken voordat je aan het werk gaat Ik ga maar slapen  Morgen moet ik er weer vroeg uit, lange dag.. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Banaal: Quote Spons: @ cee; nee, naar een zomerregen in een bos. Wat stop jij dan wel niet in je tampeloeris, een eikenboom?!  Nee, een sparreboom  |
|
Luna
Moderator
ZO, het vieze uurtje is afgelopen onderhand  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Cee-N-Cee: Banaal, Ikke, Luna, en de lokale barman. Goed dat je het even zegt @Luna: hou je dan niet in  |
|
Spons Erelid
 WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
moeras. =']
nee, ik weet niet. dat zou je toch echt aan iemand moeten vragen die er verstand van heeft.. ik zeg vleugje ananas met mango? en anders rum met vanille. en ik ga nu een fokking peuk aansteken want ik word para. |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Luna: ZO, het vieze uurtje is afgelopen onderhand  Klopt, want ik duik onder de lakens DREAMER! Meekomen  |
|
Luna
Moderator
Jawel, want we gaan het weer netjes houden  |
|
nietmeer
|
Quote Luna: Jawel, want we gaan het weer netjes houden  nou dan kan je mij ook wel meteen een muilkorf omdoen |
|
Luna
Moderator
Banaal, dat kan wel  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Luna: Jawel, want we gaan het weer netjes houden  Nouhou, partypooper. Nu mag je niet op mijn kinderfeestje komen. Lekker puh  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: Quote Luna: ZO, het vieze uurtje is afgelopen onderhand  Klopt, want ik duik onder de lakens DREAMER! Meekomen  Kijk, en zo hoor je vrouwen dus af te richten  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Shawn Fanning never meant to change the world, it just kind of happened..... Prachtig artikel  |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
Luna
Moderator
We kunnen beter soms een uitspatting hebben maar we moeten maat houden he  |
|
nietmeer
|
Quote Luna: Banaal, dat kan wel  nou ik prefereer liever een rood balletje in mijn mond  |
|
Luna
Moderator
Een rode nog wel  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
|
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
En ikkUUH dan?  |
|
Luna
Moderator
Doei doei Cee en drink nog wat cola voor je gaat slapen  |
|
DreamerTje Oudgediende
Nouuuwww  Cee slaapt niet hier vannacht en ik slaap ook niet bij hem vannacht  |
|
Luna
Moderator
Ow |
|
Spons Erelid
 WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
ik krijg geen kusje.  en ik ben zeker wel de mooiste van allemaal  |
|