|
Spons Erelid
 WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
Mmore! Digrosdelletje. ^^ |
|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote Kpuc: Gnoompie als ex heb je meer aan haar ouders met haviksblik te danken  Nou en of.. Dat heeft een tijd geduurd zeg  Om ze om te praten. |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Ik werk niet meer bij de Digros schat  Dus we zijn geen collega's meer  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
 WMRindex: 1.300 OTindex: 15.343 S |
@Mmore, aaaah! Make it stop! Banaal, hoi schat  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Gnoompie is gewoon een scheetje, den Sander een stabiele kanjer, het is zo goed  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote Naaoomii: Quote Kpuc: Gnoompie als ex heb je meer aan haar ouders met haviksblik te danken  Nou en of.. Dat heeft een tijd geduurd zeg  Om ze om te praten. Een paar jaar en 2 exen om precies te zijn  Togh. |
|
Spons Erelid
@TD; mn werkstuk is nog steeds heel erg saaj. ben der nog steeds mee bezig. |
|
Naaoomii
Oudgediende
Kpuc,  Ja gelukkig  |
|
nietmeer
|
Quote Cee-N-Cee: @Mmore, aaaah! Make it stop! Banaal, hoi schat  Shh, niet zo in het openbaar |
|
Naaoomii
Oudgediende
Quote Cee-N-Cee: Quote Naaoomii: Quote Kpuc: Gnoompie als ex heb je meer aan haar ouders met haviksblik te danken  Nou en of.. Dat heeft een tijd geduurd zeg  Om ze om te praten. Een paar jaar en 2 exen om precies te zijn  Togh. Ja  Nouja t is ook goed zo  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Ich hab son kribbel in mein bauch!  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
IK WORD KAAAAL!!  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
haaahaaa  |
|
nietmeer
|
Quote DreamerTje: IK WORD KAAAAL!!  moet je niet zoveel haarlak gebruiken |
|
Spons Erelid
hahahaha, waarom werk je er niet meer? ook weggepest door de grote der idioten van de bazen? jak sie pan kpuc? ik wilde vandaag positief typen voor mn werkstuk, schrijf ik psofiet op.  ik kwam er pas achter na anderhlaf uur dat ik t al 50 keer verkeerd had geschreven. xD ik word zo moe van mezelf.  |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote Spons: hahahaha, waarom werk je er niet meer? ook weggepest door de grote der idioten van de bazen? Nee, ontslag genomen  Ben bij de BCC (Zouterwoude-Rijndijk) gaan werken  Mis Digros |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Hvala dobro milena, a ti? |
|
DreamerTje Oudgediende
C&C trekt al mijn haren eruit   |
|
nietmeer
|
Quote DreamerTje: C&C trekt al mijn haren eruit   dan moet je aan iets van hem trekken, dan stopt hij wel  |
|
nietmeer
|
@DreamerTje nou daar was de vorige keer dat ik je zag nog niets van te zien  |
|
Cee-N-Cee Oudgediende
Quote DreamerTje: C&C trekt al mijn haren eruit   Ssst, niet in het openbaar. Quote Banaal: Quote Cee-N-Cee: @Mmore, aaaah! Make it stop! Banaal, hoi schat  Shh, niet zo in het openbaar Maar het wordt toch een keertje tijd om met de billetjes bloot te gaan  |
|
DreamerTje Oudgediende
Quote Banaal: Quote DreamerTje: C&C trekt al mijn haren eruit   dan moet je aan iets van hem trekken, dan stopt hij wel  Ik heb z'n stoppelbaardje al geharst! Die gemenerik gaat altijd schuren  |
|
nietmeer
|
@ CnC maar dat zijn we toch al lang gedaan  |
|