|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Smorgens Mafkees Mjah, van de week maar weer eens langs de dok, tis beiden wat pusserig  |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
van de week..wat zou je zeggen van..morgenvroeg? |
|
Kpuc Oudgediende
Zou ook kunnen, je kan er toch nooit op dezelfde dag al terecht, en een afspraak maken lukt ook niet altijd even makkelijk want dan zegt die doos dat je de dag erop t moet proberen  |
|
SkewtuR
Oudgediende
Oh, hebben we hier geen last van. klein dorp en een huisartsenpraktijk met 5 vaste artsen erin, als je beld kan je binnen tien minuten terecht lol -- FF terzijde, het is moederdag vandaag, is het te vroeg om alle moeders van Nederland wakker te maken? *zoekt telefoonboek* lol |
|
Kpuc Oudgediende
Je verwaarloost je longen zei ze laatst toen ik een afspraak niet heb laten vernieuwen  Het antwoord was vrij duidelijk want ze zei maar niets meer Ojee, das waar ook, komkommerdag  |
|
SkewtuR
Oudgediende
Och die controlle afspraken altijd, zolang ze er maar zijn als het nodig is en voor de rest hoeft het niet! Het is wel altijd toevallig dat je net ziek word in een weekend, zelfde met kiespijn die komt als die komt ook altijd op een zaterdagnacht ofzo! :X |
|
Kpuc Oudgediende
|
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
Goede morgen Kpuccie   |
|
Kpuc Oudgediende
Lekker geslapen mopske? |
|
Arya Oudgediende
|
ik wel hoor.. misschien wat eerder wakker dan dat ik wilde. |
|
Kpuc Oudgediende
Dat is hier net zo  Zes uur zat ik aan de koffie  |
|
Arya Oudgediende
|
ik ga zo ontbijtje maken voor mama  |
|
Kpuc Oudgediende
Toast, scrambled eggs, bacon, een blikje knakworstjes en je hebt onderhand een Engels ontbijtje  |
|
Arya Oudgediende
|
die vind mama niet lekker  ik houd het bij een gekookt eitje, een croissantje en een of twee bolletjes met kaas en hagelslag  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
goeiesmorregens allen  Zal ook's kijken wat er hier bij elkaar te schrapen valt aan ontbijtlekkers  Beterschap bratets *boink*  |
|
Kpuc Oudgediende
Smorgens brat *boink* Ik heb net ook maar een bammetje gefikst, de Joep knort op de dij en ik denk dat ik zo toch nog even op de bank duik  Van t hoesten en proesten alleen wordt je al doodmoe  |
|
Relpa
Oudgediende
 WMRindex: 3.482 OTindex: 10.385 S |
Doen makker *altijd wijs om all uren te pakken die je pakken kan*  Maar vergeet ook die'n Doc niet te bellen vriend  Had op een gunstige werking van de zilte-zee lucht gehoopt maar daar was't ws te kort voor  *Kroel voor Joepie*  |
|
Kpuc Oudgediende
Komt goed, meneer loopt al weer wat sneller rond te darren  |
|
Arya Oudgediende
|
zo, t ontbijtje was geslaagt!  |
|
Kpuc Oudgediende
ik ga maar eens een potje bier pakken, de herder roept dat het mag hier even verderop  |
|
MichelZ Erelid
 WMRindex: 742 OTindex: 2.791 S |
 Om 10 voor 10?  Zelf weten, maarehm... is het niet wat vroeg??? BTW Kpuc, hoe is het afgelopen met je 24 aaivrije uren? |
|
Kpuc Oudgediende
Hm, wat is vroeg  Zeker op de dag des heeren is t meestal nu wel tijd om even de keel schoon van fluimen te spoelen op zich wat t wel uit te houden, voor Joep dan, die heeft zowat de hele dag geslapen, af en toe schrok m op omdat die beessies merken dat ze eraan gaan en dan wat harder bijten, dat is best zielig  Maar, t moet maar even, zonder die zooi heeft ie zo bloedarmoede. Toen ik m in huis kreeg had ie dat al eens, meneer zat echt volledig onder  |
|
MichelZ Erelid
 Zielig voor die beessies (de kat dan wel te verstaan)  proost maat (ik met koffie, jij met een goudgeel geschuimd drankje)! |
|
Kpuc Oudgediende
De pest is alleen dat die beessies nu dus een andere gastheer zoeken, dat wordt driemaal daags douchen en even zoveel stofzuigen  |
|
MichelZ Erelid
Yep... je moet wat over hebben voor je huisdier!  Succes met schoonhouden van huid en huis  ;)  |
|