|
nietmeer
|
hey taz |
|
nietmeer
|
Hee phoenix  En hebben je ouders nog gezeurd over het feit dat je zo laat op was?  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
help! ik heb een probleem. Mn broertje start volgende week maandag met zn examens en ik wil van te voren een klein succeswenscadeautje geven (dat moet wel lukken, ik loop gewoon de expo in  ) maar dan het probleem: ik wil een groot cadeau kopen voor als hij slaagt. Max 100 euro. Ik kan er geen blog voor maken want die leest hij  Ik heb geen idee wat, computer, mobiel, camera etc heeft hij allemaal al. computerspelletjes komt hij in om dus dat ook niet (en hij is in augustus ook jarig, dus dan koop ik dan wel een computerspel ofzo  ) Ik denk meer aan een cadeau als in ergens naartoe gaan (met Stef ben ik bijv een keer gaan indoor skydiven) zoiets  weet iemand iets of kent iemand een site met leuke dingen? Ik kom alleen maar sites tegen met stomme dingen  |
|
nietmeer
|
nee niet echt...
uhm... 100euro... veel keus...
houd ie van gitaar spelen? |
|
nietmeer
|
@Delenn en meelezen in het cafe dat doet ie niet?  |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
|
|
nietmeer
|
@skew dan is paintball nog altijd leuker... |
|
SkewtuR
Oudgediende
@nos: Omdat hij schijnbaar van computerspelletjes houd leek me dat iets realitischer, of hoe je dat ook spelt haha.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
maar eh dellen houd ie van gitaar spelen?
wat speld?
hey kok |
|
SkewtuR
Oudgediende
Aloha kokkie!  Edit: nos, realistischer, wist niet hoe je dat schreef en te lui om het op te zoeken.  |
|
nietmeer
|
@Delenn Je kunt ook gaan karten ofzo  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Heb je weleens gepaintballt nosphoenix???  |
|
nietmeer
|
@ja jammer dat hetzo snel gaat... je clip is zo op helaas
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
ik ga nog even mooi op de bank, wat inhalen voor den Olaf met papieren en printer op de stoep staat  *boinks* |
|
nietmeer
|
doei kpuc |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Clip????   Ik had destijds een gewoon magazijn erop met ongeveer 100 balletjes. En dan nog twee reserveladingen bij.  Laters Kpuc *boink*   Ben je ook weleens getroffen nosphoenix???  |
|
nietmeer
|
dat woord zocht ik ik had het maar in het engels.. 100 zo veel.... wij kregen er maar 40! en 1 reserve magazijn!
@kok natuurlijk... en ik vind nog 1 nadeel aan de helm.. de achter kant is een heel klein beetje open... als je daaro pkan schieten dan heeft die gozer echt veel pijn |
|
Delenn
Oudgediende
ik was ff weg maar bedankt voor de reacties  hij speelt gitaar ja  @taz; nee in het café komtie niet  hij heeft alleen mn blog in zn favorieten staan  |
|
nietmeer
|
Doei kpuc  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Duitsland wilt het paintballen gaan verbieden.  |
|
nietmeer
|
@delnn
koop guitar hero voor hem als je oudersm e willen betalen of zijn vrienden kok woon je in duitsland? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Op een goed anderhalf uur rijden ervandaan nosphoenix.  |
|
Delenn
Oudgediende
nos; das misschien ook wel een idee, hij speelt ook stepmania dus hij vindt dat soort spellen sowieso wel leuk  |
|
nietmeer
|
kok nice!
|
|