|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ik zie mijn vader sinds ongeveer anderhalf jaar niet meer.  En ik hoef hem ook niet meer te zien.  |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
|
|
nietmeer
|
Quote Zwelgje: Quote WMR-kok: Ik zie mijn vader sinds ongeveer anderhalf jaar niet meer.  En ik hoef hem ook niet meer te zien.        weet niet wat ik moet zeggen... sorry dat ik het zo oprakelde...  erover praten schijnt altijd goed te zijn |
|
WMR-kok
Oudgediende
Hij kan wel aan de kleinkinderen van zijn vrouw cadeautjes geven, maar zijn eigen achterkleinkinderen geeft hij niets.  Dan zegt hij: Je zus is daar de oma van, dus moet zij dat maar geven.  Als hij dan zo weinig om zijn eigen familie geeft, dan mag hij van mij wegblijven.  Ook mijn zus, haar kinderen en kleinkinderen hebben geen contact meer met hem. |
|
Zwelgje Erelid
He?!?!? hoe kun je dat als vader resp. grootvader zeggen???? mijn vader was al aan het knutselen voor de kleine van mijn oudste zus voor de kleine geboren was en hij overleedt...  hij had ze zo graag gezien... |
|
WMR-kok
Oudgediende
De vrouw van mijn vader heeft hem compleet gehersenspoelt. |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@pw: niet je moeder dus toch? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Godzijdank niet. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
beetje ingewikkelde situatie  |
|
Zwelgje Erelid
@Kokkie: Ik zou zeggen: Opknopen die vrouw aan de Hoogste boom op Aarde of een enkele reis Mercurius....  |
|
nietmeer
|
Quote Andreesie: beetje ingewikkelde situatie  dat zijn alle scheidingen wel, neem dat maar van mij aan |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Het kan nog erger hoor Andreesie.  Als ik van mijn vader straf kreeg, gebruikte hij meestal zijn blote handen. Dan sloeg hij over het algemeen met volle kracht met zijn hand tegen de achterkant van mijn hoofd.  Mijn moeder daarin tegen, heeft me nooit geslagen. Maar die bleef altijd tegen me schelden als ik iets verkeerd deed, en ik kreeg het maandenlang over mijn brood.  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Aan het eind van zijn rit zal m spijt hebben als haren op de ballen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik weet het niet Kpuc, en ik hoef het niet te weten. |
|
Zwelgje Erelid
Quote Kpuc: Aan het eind van zijn rit zal m spijt hebben als haren op de ballen  Dat denk ik wel ja... maar het is zijn eigen schuld! niet die van Kokkie!!!! |
|
WMR-kok
Oudgediende
Wat mij betreft, bestaat hij niet meer. Voor mij heeft hij afgedaan. |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Hoi?   |
|
WMR-kok
Oudgediende
Hai MC *boink*  |
|
Zwelgje Erelid
|
|
M-Cyclone Oudgediende
Met mij niets wat al niet bekend was, ik zag hier dat het over een triest onderwerp ging, en daarom deed ik dat.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
jochie, je leeft jouw leven en dat doe je redelijk goed, laat m lekker barsten en weet dat jij anders bent |
|
Zwelgje Erelid
|
|
M-Cyclone Oudgediende
Lasergamen is anders wel vet.  En wat Kpuc zegt.  |
|
Andreesie
Oudgediende