|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@Pablo: gimme gimme gimme  hoe laat ben je nou weggegaan? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
nietmeer
|
Dag PW  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Tien over tien  heb de trein zo nog makkelijk kunnen halen  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@Pablo: oke  gewoon heen en weer gelopen beetje snel zeker? |
|
Pablo
Oudgediende
|
Mwoa valt best mee  gewoon naast Ser lopen joggen  |
|
DreamerTje Oudgediende
Ik wou dat ik kon slapen  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Hoezo kan je dat dan niet?  |
|
nietmeer
|
omdat er een bom in haar zit die reageert op hoe moe ze is  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Quote Banaal: omdat er een bom in haar zit die reageert op hoe moe ze is  Ze gaat exploderen omdat ze moe is?  |
|
DreamerTje Oudgediende
Nee, ik heb even liggen dutten van kwart voor 6 tot half 9  Dat was niet echt mijn bedoeling dus nu ben ik klaarwakker  |
|
nietmeer
|
Ach dreamertje neem nog ff een extra sterke koffie en het is voor je het weet weer morgen;) |
|
Pablo
Oudgediende
|
Ah, da's ook niet het slimste wat je kan doen  Heb je morgen nog wat belangrijks? |
|
DreamerTje Oudgediende
Ik hou niet zo van koffie Morgen weer een stagedag. Die dagen zijn alleen best wel zwaar als je weinig slaap hebt gehad |
|
Pablo
Oudgediende
|
Dan zou ik even een kop warme melk nemen of zo, helpt altijd wel, of lekker even een warme douche die je goed slaperig maakt, dan in bed liggen, boek erbij, en je ogen vallen als het goed is vanzelf dicht  |
|
DreamerTje Oudgediende
We hebben geen melk  Drinken we nauwelijks meer thuis.. Douchen kan wel alleen ik heb daar nu niet zoveel zin meer in  Dus ik kan wel 'n boekje gaan lezen  Alleen ik kan heeeel lang doorlezen, dus eigenlijk... Bluh, wat ben ik ook 'n moeilijk kind |
|
nietmeer
|
laat 2 bakstenen op je hoofd vallen of ga lekker aan de wijn zitten, schijnt altijd goed te werken  |
|
DreamerTje Oudgediende
Dankje Banaal  Ik denk dat ik dat maar ga doen  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Als dit alles is ben je een van de makkelijkere kinderen  Errm... eens zien, wat blijft er dan over... Thee met passiebloem en kamille bevorderd te slaap als je dat hebt  Frisse lucht zou in principe moeten helpen  Gebruik doffere lampen bij het lezen, krijg je meer het idee dat het donker is en komt je lichaam weer in die "slaap modus"  "Spier relax oefeningen" schijnen te helpen  En draai natuurlijk de juiste muziek, schijnt ook vaak te helpen maar ik merk er vaak weinig van  |
|
DreamerTje Oudgediende
Nou dankje, ik probeer wel iets |
|
nietmeer
|
Ik weet ook altijd een goeie manier, maar de methode is nogal 18+ dus die ga ik hier maar niet vertellen |
|
Pablo
Oudgediende
|
Of anders gewoon even een lekkere wandeling in de frisse buitenlucht, en als je dan thuis bent lekker op je bed liggen en dan gaat het vaak ook wel vanzelf  Quote Banaal: Ik weet ook altijd een goeie manier, maar de methode is nogal 18+ dus die ga ik hier maar niet vertellen Houd je ook rekening met het feit dat niet alles wat voor mannen werkt ook voor vrouwen opgaat?  |
|
nietmeer
|
Alsof er alleen maar mannen na die activiteit in slaap vallen  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Vrouwen kunnen vaak langer door daarmee  Mannen maken de klus af en zijn dan klaar  |
|