|
nightwolf
Erelid
 WMRindex: 212 OTindex: 6.459 S |
@Kameleon: ja, maar jij denkt wel heel moeilijk  |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Nightwolf, weet ik  Ik doe altijd moeilijk  |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
@MuseMatt: Klopt dat was wel de bedoeling, maakt ook niet uit wie, die personen zijn zelf uiteindelijk ook niet gegaan zagen we achteraf. Maar nieuw jaar nieuwe kansen, en aan de scores te zien gaan we fijn oefenen haha!  |
|
Kameleon Oudgediende
@ Dragon, oh ja  Natuurlijk  |
|
DragonX Oudgediende
 WMRindex: 1.195 OTindex: 62.787 S |
@Kam en nightwolf Je kan de laatste niet inhalen  Heb je m door?  |
|
nightwolf
Erelid
Oh scores! kan ik nog even kijken wat ik ook al weer gegegooid had @Dragon: oh haha, want je kan niet achter de laatste rijden  |
|
Kameleon Oudgediende
Nightwolf, wil je het echt weten?  @ Dragon, nee inderdaad  Daar sta je toch niet bij stil!  |
|
nightwolf
Erelid
Maar ik ga er weer vandoor doei  |
|
SkewtuR
Oudgediende
Oi DragonX daar was over nagedacht!  |
|
DragonX Oudgediende
|
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Quote SkewtuR: @MuseMatt: Klopt dat was wel de bedoeling, maakt ook niet uit wie, die personen zijn zelf uiteindelijk ook niet gegaan zagen we achteraf. Maar nieuw jaar nieuwe kansen, en aan de scores te zien gaan we fijn oefenen haha!  Ik stel voor: mini-meeting om te oefenen  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
OH, doei NW!   |
|
Kameleon Oudgediende
Whaha  Als je je pizza telefonisch wilt bestellen: Vraag naar een aanbieding uit de advertentie van een andere pizzeria  |
|
DragonX Oudgediende
Oke ik heb nog eentje  Iemand krijgt een rondleiding in een kliniek voor geestelijk minder ontwikkelde mensen. Aan het eind van de rondleiding vraagt hij de directeur: "Maar hoe bepalen jullie nou of iemand opgenomen moet worden?" "Dat is simpel", antwoordt de directeur, "we vullen een ligbad met water, en dan geven we de patient een lepel, een kopje en een emmer. Daarna vragen we of de patient het bad wil leegmaken." "Aha, ik begrijp het", zegt de bezoeker, "een gezond iemand maakt het bad natuurlijk leeg met de emmer!" Wat zou jij doen?  (als je m kent, hou het stil  ) Kam Of bel er twee en zet de hoorns bij elkaar  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
heeeeere by the side of the boooook! we beseech thee! we beseech thee! heeeere by the side of the boook! whoooooooooooooooooooooooo-ooooooooooooooh! whooooooooooooo-ooooooooooooooooooooooooh!  geniaal lied  goedemorgen allen  |
|
DragonX Oudgediende
Hey Delenn  |
|
Ailurus
Erelid
 WMRindex: 77 OTindex: 3.132 S |
Delenn  Hoe was het in 't mooie Engeland? |
|
SkewtuR
Oudgediende
@DragonX: Ik zou de stop uit het bad trekken? Edit: als dat goed is sorry, ik kon hem niet hoor, dat was mijn eerste gedachte. =/ |
|
DragonX Oudgediende
|
|
Kameleon Oudgediende
Ik zou met de lepel  |
|
Kameleon Oudgediende
Als je de pizzeria belt: Vraag wat hun telefoonnummer is. Hang op, bel ze opnieuw op en vraag het opnieuw.  |
|
DragonX Oudgediende
Kam Je krijgt geen lepel, een kopje of een emmer  |
|
Kameleon Oudgediende
|
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
hoi SkewtuR, Dragon, Kam en Ailurus   blijkbaar heb ik iets meer foto's gemaakt dan ik dacht  ik heb er 2000 gemaakt @Ailurus: mooi  en leuk  en en en...wel een beetje regenachtig  |
|