|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
Hoi Taz mooie naam heb ik he  maar iedereen noemt me Mier zelfs mijn eigen familie. dus Mier graag |
|
nietmeer
|
@PW misschien wat vaker douchen? @Mier mag ik je dan Mir noemen?  ik heb wat tegen mieren namelijk   |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Taz...  Waarom noem je Mier nu een Russisch ruimtestation???  |
|
Mier Oudgediende
Taz, Mier, Miertje, Mir. is goed hoor zolang ik het zelf nog maar weet  wordt soms ook wel mietje  omdat zommigen de r niet horen of zeggen  dat is wat minder  |
|
nietmeer
|
hee mietje  haha vind ik best grappig  PW ik wist niet eens dat de russen de ruimte al in waren geweest  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Mier Oudgediende
Taz, ik vind Mietje wat minder  Miep/Miepie mag ook hoor. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Het is nu weer wachten op een goede aanbieding van VistaPrint.  |
|
Mier Oudgediende
watte kokkie?? |
|
nietmeer
|
@Mir wees maar niet bang hoor  Ik vind je zonder thee ook wel lief  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Mijn visitekaartjes beginnen op te raken.  |
|
Mier Oudgediende
Kokkie, je bent zelf een visitekart daar heb je geen visitekaartjes voor nodig Taz, ik ben altijd lief Mier/Mir/Miep wij zijn altijd lief  maar of wij jou/jullie lief vinden is een andere vraag  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik geef regelmatig kaartjes weg.  En ook in winkels laat ik meestal een stapeltje achter.  |
|
Mier Oudgediende
oh maar je bent zelf de grootste visitekaart, |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
ik ga ook naar bed  |
|
nietmeer
|
@Mir nou ik ben maar enkelfout hoor  Ben zo af en toe een duveltje in een doosje, maar voor derest wel heel knuffelbaar   PW ik word iedere dag kapot gegooid met die aanbiedingen van Vista  Gek word ik er van. En er staat toch nooit iets nieuws bij  |
|
Mier Oudgediende
trusten kokkie en Andreesie ik ga nog even 1 liedje luisteren daarna ook maar lekker slapen (misschien ook wel meerder liedje  ) |
|
nietmeer
|
In dat geval ga ik ook maar eens mijn bedje met een bezoekje vereren  Een paar uur in Amsterdam op je benen staan, maakt je moe  |
|
Mier Oudgediende
Ik heb vandaag ook veel gestaan op mijn werk en s avond's voelde ik het in mijn enkel  moest trouwens alleen vandaag nog met mijn been omhoog dan was mijn week rusttijd voor mijn enkel gedaan. ik heb trouwens van die rustweek maar 1 dag mijn enkel echt rust gegeven omhoog gehouden de rest van de week niet. slecht he |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
 goeienacht mensen! |
|
nietmeer
|
Ik zal er morgen wel wat beter naar kijken want nu begin ik zowat om te vallen. Trusten Mir en een mooie bevrijdingsdag toegewenst mocht ik je 's morgens niet meer spreken   en een *boink* voor Andre en PW en al die andere mensen die toevallig in het cafe waren  |
|
Mier Oudgediende
trusten Taz, morgen spreek je me vast niet moet morgen vroeg alweer meehelpen de stallen schoon spuiten  dat zou wel weer de hele dag in beslag nemen  . trusten de rest van de peeps ik ga ook lekker slapen     |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
slaap lekker! Dan ga ik ook zo maar es slapen   |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Ben ik hier nu alleen?  |
|