|
Spons Erelid
 WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
|
|
Jovi-Mama Oudgediende
 WMRindex: 224 OTindex: 10.276 S |
Spons!   |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
kennelijk heeft ze geen verkoop via ip-adres, anders zou ze t ook op andere pc's kunnen bestellen  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
|
|
Ailurus
Erelid
 WMRindex: 77 OTindex: 3.132 S |
Moet er geen nieuw cafe uit de grond worden gestampt?  |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote berniew: kennelijk heeft ze geen verkoop via ip-adres, anders zou ze t ook op andere pc's kunnen bestellen  Ik volg jou niet? Leg even uit... |
|
|
@Jovi: Delenn zei dat ze voor t bestellen gebonden was aan de pc van haar vader. Al die pc's daar hebben 1 ip-adres om verbinding te maken met t internet, namelijk die van de modem. In het netwerk hangen dan andere ipadressen voor lokaal gebruik  Dus als dat bestellen aan ip-adres gebonden was, dan kon ze oo op haar eigen pc bestellen aangezien die site t ip-adres van de modem ziet. |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
Quote Ailurus: Moet er geen nieuw cafe uit de grond worden gestampt?  zie pagina 501 of 500 dat zei ik ook al  |
|
chimera Erelid
Quote berniew: Jovi: Delenn zei dat ze voor t bestellen gebonden was aan de pc van haar vader. Al die pc's daar hebben 1 ip-adres om verbinding te maken met t internet, namelijk die van de modem. In het netwerk hangen dan andere ipadressen voor lokaal gebruik  Dus als dat bestellen aan ip-adres gebonden was, dan kon ze oo op haar eigen pc bestellen aangezien die site t ip-adres van de modem ziet. tenzij er een proxy is  edit: omg dubbelpost :'( |
|
Delenn
Oudgediende
ik geef het op  |
|
|
@chimera: dan mag jij t verhaal met de proxy uitbreiden voor jovi  |
|
Spons Erelid
Nieuw cafe, iemand?
* gooit bom op dit cafe. * |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote berniew: Jovi: Delenn zei dat ze voor t bestellen gebonden was aan de pc van haar vader. Al die pc's daar hebben 1 ip-adres om verbinding te maken met t internet, namelijk die van de modem. In het netwerk hangen dan andere ipadressen voor lokaal gebruik  Dus als dat bestellen aan ip-adres gebonden was, dan kon ze oo op haar eigen pc bestellen aangezien die site t ip-adres van de modem ziet. Ja, zo zou het moeten zijn...heb ik tenminste altijd wel als ik via livenation concertkaarten koop. Zelfs als ik met mijn login op een andere pc inlog, gaat ie trippen.... @ Ailurus/chimera; ach...deze is ook nog okay toch? @ Berniew/chimera: neeeeee, zo slim ben ik niet! en wil ik ook niet zijn! @ Delenn: niet opgeven! |
|
Delenn
Oudgediende
@Spons; zomaar  *schudt stof en as van zich af* *zit onder het roet* |
|
Jovi-Mama Oudgediende
zitten we nu met ze allen te wachten op een nieuw café of is iedereen in slaap gevallen? |
|
chimera Erelid
Quote berniew: @chimera: dan mag jij t verhaal met de proxy uitbreiden voor jovi  lijkt me niet zo slim... ik weet neit hoe dat in zn werk gaat  @ Spons geef voortaan ff aan voordat je die bom gooit daar gaan mn witte addidas schoenen BEDANKT!  *zit onder het roet samen met delenn* |
|
Spons Erelid
Mrrrraw. ik wil een baan. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote chimera: Quote berniew: @chimera: dan mag jij t verhaal met de proxy uitbreiden voor jovi  lijkt me niet zo slim... ik weet neit hoe dat in zn werk gaat  Pfffffff.....dat blijft me dan tenminste bespaart, hoef ik ook niet te doen alsof ik het snap... |
|
Delenn
Oudgediende
*snurk* |
|
Spons Erelid
* poked delenn. * |
|
chimera Erelid
hahaha JM  google t anders, bij wikipedia staan meestal wel duidelijke dingne  |
|
|
Quote Spons: Mrrrraw. ik wil een baan. Had je toch al.. je modellencarriere..... |
|
Delenn
Oudgediende
ie! niet poken spons! dat kietelt  |
|
Spons Erelid
Quote berniew: Quote Spons: Mrrrraw. ik wil een baan. Had je toch al.. je modellencarriere..... mja, ik weet t. maar ik moet als ik uit huis ga en ga huren een vast inkomen hebben, en dat bied t modellenbureau me niet. |
|
Jovi-Mama Oudgediende
Quote chimera: hahaha JM  google t anders, bij wikipedia staan meestal wel duidelijke dingne  Ik wil het helemaal niet weten, het ging om Delenn en de kaartjes voor Jochem Meijer... |
|