|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
knappe kat   |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
Was een gelaarsde kat he, tenminste, een minder erna.  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
goede kat.. wast catwoman??  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
Hmm.. dan wordt t maar een solo-act  |
|
SkewtuR
Oudgediende
berniew: Je had al een stem, dat is er een meer als nederland gister kreeg, ongeveer dan.  Edit: chimera, was dat maar waar haha.  |
|
|
Ik heb t gisteren niet gezien Ik wist van te voren al dat de Nederlandse act niet hoog ging scoren  |
|
SkewtuR
Oudgediende
ik heb ook niet gekeken maar helaas was het nieuws niet te missen omdat iiedere site ongeveer het wel moest melden, en ja voorspelbaar dat ze niet doorgingen. :XD |
|
Delenn
Oudgediende
Quote berniew: Ik heb t gisteren niet gezien Ik wist van te voren al dat de Nederlandse act niet hoog ging scoren  idem  |
|
Delenn
Oudgediende
lol! mn moeder en broertje hebben ruzie met een duif, de laatste paar dagen is er namelijk telkens een duif die tussen hun 2 raamkozijnen gaat zitten en héééél hard KOEKOE! roept..om half 7 's ochtends. Mn moeder droomde gister dat er een duif naast d'r oor zat  |
|
|
Allemaal trouwe fans van t songfestival hier @Delenn: een duif die koekoek roept?  |
|
Delenn
Oudgediende
nee koekoe, geen koekoek  |
|
SkewtuR
Oudgediende
@Delenn: draadje tussen de twee kozijnen spannen 2 centimeter boven de richel. Tada, je maakt hun dag, of nacht liever gezegd!  |
|
chimera Erelid
 WMRindex: 101 OTindex: 3.710 T |
Quote berniew: Ik heb t gisteren niet gezien Ik wist van te voren al dat de Nederlandse act niet hoog ging scoren  joh t zijn de toppers... ze kunnen beter marco borsato neerzetten daar |
|
|
@chimera: die gaat ook niet scoren, verwacht ik  *ziet in gedachten t broertje van Delenn en haar moeder ruzieen met de duif*  |
|
nietmeer
|
hallo  |
|
nietmeer
|
Goeiemorgen  |
|
SkewtuR
Oudgediende
De floppers bedoel je haha, gewoon 2 unlimited erheen sturen, dat zoetsappige gedoe wat we nu sturen helpt al 20 jaar niet ofzo, en toch doen ze het steeds weer.  |
|
Delenn
Oudgediende
@Bernie; hoe zie je dat voor je?  hoi mikke en supersis   |
|
|
2 unlimited  heb je de afgelopen 15 jaar onder een steen gelegen? Hoi mensen die aangekomen zijn  |
|
nietmeer
|
gaat een sigaretje roken... tot zo  |
|
SkewtuR
Oudgediende
@bernieuw: Ze zijn weer bij elkaar hoor, dus welke steen bedoel je, hebben net een kicks comeback single gemaakt.  |
|
Delenn
Oudgediende
sisje komt en sisje gaat  |
|
|
@Delenn: nou, ze rennen en springen achter die duif aan en schelden die duif helemaal kapot  maar ze schijnen steeds maar niet te kunnen winnen @SkewtuR: dat bijelkaar gekomen zijn was maar tijdelijk toch om oude liedjes te doen? Of hebben ze een nieuwe album opgenomen? Anyway.. dat genre is zooooo jaren 90  |
|
nietmeer
|
Hoi bernie en delenn  Hoe isset?  |
|
Delenn
Oudgediende
*gaat onder een steen liggen* @Bernie: oh lol  nou ze schelden wel tegen de duif en ze roepen KOEKOE! terug  ze zijn nog niet zo ver dat ze aan het rennen zijn  |
|