|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Blend... Tsjah... monnikenwerk... je bent er vooral zo lang mee bezig heb ik begrepen... dan zal ik eerst wat geduld moeten leren... maar daar heb je in zo een klooster tijd genoeg voor denk ik...  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@puppyHallo... de supermarkt weer overleefd??... |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Nou het viel niet mee, al die vrouwen met karretjes  Maar ik leef nog, heb wel een koffie en een sigaretje verdiend, al zeg ik t zelf  |
|
protan Senior lid WMRindex: 87 OTindex: 390 S |
zo ik ben ook weer onder de levenden hallo allemaal koffie? |
|
waatmaarraar Senior lid WMRindex: 76 OTindex: 341 Wnplts: doetinchem
|
haa puppy... wil je wat van mijn CHOCOLADEREEP?? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuGeduld is een schone zaak  Als je je lusten kan ondrukken (dat moet toch in een klooster) dan kan je je geest echt vrij maken. Zoiets was het toch  |
|
|
@ protan
ja lekker |
|
koffie is al klaar allemaal ff een beker of mok ofzo pakken want in de handen is het zo heet  |
|
|
maar kan hoskeu dat wel???
GEEN INTERNET....
GEEN WAARMAARRAAR meer |
|
|
ja von ik ook al protan.....
ga je dalijk mee naar de appie hein |
|
|
|
|
ik ga wel ff mee waat is goed maar ik heb niet veel geld dus..... |
|
|
Quote protan: ik ga wel ff mee waat is goed maar ik heb niet veel geld dus..... ik hoef ook alleen maar vloeitjes te halen hoor........ |
|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Quote waatmaarraar: haa puppy... wil je wat van mijn CHOCOLADEREEP?? Superlief van je, ,maar ik hoef niet hoor. Zit aan een croisantje (warm van de bakker)jammie |
|
|
en miss een pakje sigaretten..... licht eraan hoe duur een roosje is  |
|
|
Quote puppy: Quote waatmaarraar: haa puppy... wil je wat van mijn CHOCOLADEREEP?? Superlief van je, ,maar ik hoef niet hoor. Zit aan een croisantje (warm van de bakker)jammie ohhhh lekker ruilen  |
|
Quote waatmaarraar: en miss een pakje sigaretten..... licht eraan hoe duur een roosje is  wat is een roossje? |
|
|
een BLOEM........ hoezo ik ben blOnd he protan................... |
|
Quote waatmaarraar: een BLOEM........ hoezo ik ben blOnd he protan................... aaaah voor liza zeker oke is goed hahahahhahahahahahahahahahaha  |
|
|
nee hoor protan......................... moet ik van me moeder gaan halen, voor als mijn zus het rijexamen haalt... is ook niet mijn idee |
|
Quote waatmaarraar: nee hoor protan......................... moet ik van me moeder gaan halen, voor als mijn zus het rijexamen haalt... is ook niet mijn idee ow oke gefeliciteerd ik wist niet dat je een zus had maar ja hahahhaha hoe oud is ze? hoe ziet ze eruit?  |
|
|
 ........... ze is gezakt  en ze is 21 protan ze ziet eruit als een dwerg-smurf.. wat jij wilt, 1.58 m lang |
|
Quote waatmaarraar:  ........... ze is gezakt  ow dat is lullig zeg lets try it again |
|
Quote puppy: Quote waatmaarraar: haa puppy... wil je wat van mijn CHOCOLADEREEP?? Superlief van je, ,maar ik hoef niet hoor. Zit aan een croisantje (warm van de bakker)jammie eet smakkelijk |
|
|
Quote protan: Quote waatmaarraar:  ........... ze is gezakt  ow dat is lullig zeg lets try it again kan niet ze gaat 9-2 naar CANADA ........................................................................................................... alweer ze is echt een wereldreizigster |
|