|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
het gaat wel iets beter met me.. En mijn dag was saaaaai  en met jullie? |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@jive Gaat idd niet goedkomen dan  Ach, we zullen du fusten wel verdelen dan, vanavond onder de leden. Met ledenogen kijk je naar de leden die iets onder de lede hebben. Hij leed aan iets wat niet lang geleden was ontdekt. Namelijk: Leedvermaak |
|
Jivebunny
oud moderator
 WMRindex: 2.033 OTindex: 2.918 T |
Ook een rotdag op zich  Ben niet meer jarig, heb nog steeds geen contract kunnen tekenen, en heb de halve dag een doodsaai boek over ASP.NET 2.0 met Visual Basic mogen lezen... *gaap* Nog anderhalf uur en ik mag weer even ontspannen...  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
Blend... Nog 2 uurtjes voor jou..  En een half uur voor mij  |
|
Blend
Oud Moderator
Kort dagje voor je Liz. Heerlijk  Voor mij wat minder, maar ach. Ik kom er wel overheen  |
|
Theetje
Oudgediende
jive; wel een leuke verjaardag gehad gister? |
|
Jivebunny
oud moderator
Ja, die was zeker niet verkeerd  Behalve dat ik dan tijd op mijn werk heb moeten spenderen  Verder was alles relaxed!  |
|
Theetje
Oudgediende
mooi zo   |
|
Blend
Oud Moderator
@TheEBen je idd weer een beetje opgeknapt van gister? |
|
Theetje
Oudgediende
ja, nog niet helemaal, maar dat zal ik nooit worden, maar ik voel we alweer wat beter, gister was echt een zwaar dieptepunt, zo zwaar heb ik ze lang niet meer gehad |
|
Blend
Oud Moderator
Ik hoop dat de beklimming uit het het dal voorspoedig verloopt. Dat je dit dieptepunt overwint en er sterker uitkomt.
Als je steun nodig hebt kan je op me rekenen hoor. |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Blend: Kort dagje voor je Liz. Heerlijk  Voor mij wat minder, maar ach. Ik kom er wel overheen  Elke week 1 dag in de week heb ik een kort dagje want dan moet ik naar mensendieck dus daar heb ik dan weer mazzel mee! |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
kkkkkoooofffffiieeee ____________________________
Help ik heb iets nodig.. Help Zoiets nodig..
Wie kan me helpen want ben nu zo alleen, door de regen en kou heb ik zo meteen.. En kou in mijn tere lijf en dat lijkt onverstandig dat staat buiten kijf.
Help, en wie kan me helpen.. Want ik sta hier.. op een been.. Help wie kan me tillen over het water heen..
Help Ik heb iets nodig Help Zoiets anders nodig.. Heeeelp..
|
|
Theetje
Oudgediende
Quote Blend: Ik hoop dat de beklimming uit het het dal voorspoedig verloopt. Dat je dit dieptepunt overwint en er sterker uitkomt.
Als je steun nodig hebt kan je op me rekenen hoor. dat weet ik, maar er zijn dingen die ik zelf moet oplossen. Er zijn altijd een laagje 'water' in de emmer staan, de emmer die mij ervan behoed vrolijk en mezelf te zijn. En zo nu en dan loopt die emmer over, en zo was het gister ook het geval. En wie weet looptie volgende week weer half leeg, dan kan ik er weer even tegen aan, maar nu niet, nu voel ik me eenzaam, geremd en verdrietig. |
|
Jivebunny
oud moderator
Klinkt alsof thee een vriendje nodig heeft... maar dan eentje waar ze echt wat aan heeft  |
|
Blend
Oud Moderator
Misschien met je die emmer eens goed leeggooien, jezelf zijn. Je niet alten sturen en leiden door anderen.
Wees jezelf, dan ben je het mooist.... |
|
Theetje
Oudgediende
Quote Jivebunny: Klinkt alsof thee een vriendje nodig heeft... maar dan eentje waar ze echt wat aan heeft  ik dacht dat ik zo iemand gevonden had, daar dacht hij anders over |
|
Jivebunny
oud moderator
Ahhhh kop op Thee, dat gevoel ken ik... achteraf ben je blij dat het gebeurt is zoals het gebeurt is. Als ie er later mee was gekomen om wat voor reden dan ook, had je met deze kennis je pas rot gevoeld... Ik ben over 2 dagen nu één jaar alweer helemaal gelukkig met mijn vriendin, en ik ben blij dat alle eerdere relaties gelopen zijn zoals ze zijn gelopen, en dat ik nu met haar samen ben. Zo zal jij je in verloop van tijd waarschijnlijk ook gaan voelen  Dus kop op, het zal wel zo moeten zijn geweest. Jou "soulmate" heb je nog niet gevonden, die loopt nog ergens rond. |
|
Blend
Oud Moderator
Je moet je leven niet zo laten beinvloeden door iemand die eigenlijk nog geen invloed op je leven heeft.
Ik weet dat ieder mens anders en dat ik hier geen uitspraak over mag doen, maar zie het als een tip. |
|
Liz87 Erelid
|
Thee... Heb je ludeveduh? |
|
heraux Oudgediende
pas op voor lek-spanning altijd goed aarden..
aarden is overtollige spanning afvoeren - het plezier daarvan delen |
|
Theetje
Oudgediende
ik ga ervandoor, duik mijn bed in, voel me klote, ga boek lezen, appelsap drinken, tot vanavond denk ik  |
|
heraux Oudgediende
*knuffels* en niet te lang knorren.. kom dan even hier ergens op schoot zitten.. |
|
Jivebunny
oud moderator
Is goed Thee, lekker relaxen... even den hersenen laten ontspannen... Ga ik dadelijk ook lekker doen...  |
|
heraux Oudgediende
koffie kofffie tijd...
met een koekje natuurlijk..
|
|