|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ik zeg niet dat het camping ping pong saai is, maar het ping pong wat we vandaag hadden was saai, kwam ook omdat de leraar niet kon lesgeven... |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
heh eindelijk is er weer leven  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
@Muts, wel als diegene het een jaar geleden precies hetzelfde heeft gedaan, en je daarna keihard heeft uitgelachen omdat jij erop inging..  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
|
|
ikky
Oudgediende
|
doei liz!!  |
|
Theetje
Oudgediende
ciao liz  |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Quote Theemonster: ik zeg niet dat het camping ping pong saai is, maar het ping pong wat we vandaag hadden was saai, kwam ook omdat de leraar niet kon lesgeven... Sprak ie heel langzaam dan, of sprak ie ping en dan pong;)  doegie Liz |
|
macfreak Erelid
 lizz |
|
Theetje
Oudgediende
hahah  het was een jongen van een jaar of 21 die nog nooit les had gegeven aan 17-19 jarige... |
|
Styvon Erelid
 WMRindex: 764 OTindex: 2.444
|
Quote Theemonster: hahah  het was een jongen van een jaar of 21 die nog nooit les had gegeven aan 17-19 jarige... Ne dan is het idd niet leuk, eerder irritant |
|
macfreak Erelid
Quote Styvon: Quote Theemonster: hahah  het was een jongen van een jaar of 21 die nog nooit les had gegeven aan 17-19 jarige... Ne dan is het idd niet leuk, eerder irritant dan denken ze dat zij helemaal ''the man'' zijn maar ze zijn dus absoluut watjes |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
Quote ikky: @Muts, wel als diegene het een jaar geleden precies hetzelfde heeft gedaan, en je daarna keihard heeft uitgelachen omdat jij erop inging..  dan is het weten dat degene een l*l is en je niet alten uitdagen door zoiemenad. wat beslist weereens amkkelijker klinkt dat het is  laat je alleen uitdagen van mensen die het waard zijn  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Waarom heb ik het gevoel dat iedereen mij niet aardig vind..? |
|
macfreak Erelid
Quote Jannick: Waarom heb ik het gevoel dat iedereen mij niet aardig vind..? tuurlijk wel  wie niet?? |
|
Jannick
Oudgediende
Gewoon, sommige reacties.. |
|
ikky
Oudgediende
|
@Muts, ik heb al een plan bedacht;)  ga hem keihard terugpakken Hem terug uitdagen, en als hij er dan echt op in zou gaan ga ik hetzelfde doen als hij bij mij, dat verdient hij gewoon. (en nou niet gaan zeggen dat ik me niet moet verlagen tot zijn niveau  ) |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Weet ik niet maar mijn antwoordapparaat is leeg.. Misschien moet ik meer bier aanbieden..? |
|
nietmeer
|
Goeie vraag, je bent een leuk jong dus lach en heb poep aan anderen die poep aan jou hebben. |
|
macfreak Erelid
@Jannick... misschien moet je eens een hartig gesprekje hebben met die lui dan... ik zie het probleem niet. ik vind je elk geval wel aardig |
|
Theetje
Oudgediende
KPUCCCCCje   |
|
|
Quote ikky: @Muts, ik heb al een plan bedacht;)  ga hem keihard terugpakken Hem terug uitdagen, en als hij er dan echt op in zou gaan ga ik hetzelfde doen als hij bij mij, dat verdient hij gewoon. (en nou niet gaan zeggen dat ik me niet moet verlagen tot zijn niveau  ) als het om achterbakste kerels gaat is ieder niveau net hoog genoeg   |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Kpuc: Goeie vraag, je bent een leuk jong dus lach en heb poep aan anderen die poep aan jou hebben. Bedoelde je dat van mij? |
|
ikky
Oudgediende
|
|
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Blowtourch - grafiti op de voorklep..
|
|
|
@jannaick: ik praat toch wel tegen je? en mensen die ik niet moet negeer ik strategisch... dussss |
|