|
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
|
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuPrecies je moet niet de bijbel naleven zoals het er staat, je moet het kunnen vertalen naar het hedendaagse gebruik. Of bedoel je dat niet?  Owh ja, Koffie voor Puppy  |
|
puppy Erelid
|
Dank, even pauze...
Hebben we daar geen ander topic voor, voor het bijbelgepraat |
|
Blend
Oud Moderator
@puppyEigenlijk wel ja  Maar ach, hier in het cafe mag het gesprek ook wel eens wat meer niveau hebben  |
|
puppy Erelid
|
Weet ik wel, maar ik heb eigenlijk niet zo'n zin in zo'n serieus onderwerp vandaag  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
Quote Blend: @HoskeuPrecies je moet niet de bijbel naleven zoals het er staat, je moet het kunnen vertalen naar het hedendaagse gebruik. Of bedoel je dat niet?  Owh ja, Koffie voor Puppy  Nouja... als eerste moet je nix...  (sorry ik ben noueenmaal een bijdehandje  ) Naar mijn mening... maargoed... wie ben ik... leg dat boek nou eens naarst je neer... ga nou eerst eens op zoek naar jezelf... Probeer tot jezelf tekomen... veel mensen doen dat door mediteren... maar wederom... het is een middel... netals de bijbel... het is dus niet dat dat alles is... maar het kan je ergens brengen... EDIT: Wat ik bedoel... zoek je kern... het stukje "god" wat in jouw zit... innerlijke rust... contact met het niets wat alles omvat.. waar alles uit ontstaan is...Vele wijzen hebben al gezecht... de sleutel tot geluk licht in "naastenliefde" (zoals in de bijbel staat) gewoon respect voor alles om je heen... alles proberen te helpen... alleen dan zou je ultiem gelukkig kunnen worden... wat dus geloof ook nastreeft... gelukkig worden.. Maargoed... als ieman helemaal gelukkig wordt van een ander geloof... dan moet die persoon dat zeker blijven doen... wederzijds respect... je mag ook alleen mensen helpen die geholpen willen worden... (helaas) Maarja... ik hoorde puppy over koffie??  EDIT: Excuus puppy...  |
|
puppy Erelid
|
en toen was er KOFFIE  |
|
Blend
Oud Moderator
Niks moet, alles mag. Dan moet het wel kunnen, anders kan het niet. |
|
puppy Erelid
|
*zoekt in de koelkast of er nog taart is* |
|
nietmeer
|
*ziet Puppy snuffelen, tikkie* |
|
puppy Erelid
|
Nee he...  Maar wel nog een stukje chocoladetaart gevonden, mjammie  |
|
Hoskeu Erelid
|
heraux is aan de beurt voor het hoskeuknotsieknetterlied geloof ik... of speeld die niet mee??
Is er nog Jive-taart puppy?? |
|
puppy Erelid
|
@Hoskeu, er is nog wat taart... Geen choco meer, die heb ik nu net opgegeten  |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
tralalalalalala |
|
Hoskeu Erelid
|
@puppy... Doe mij maar appelkruimel dan... met een bakkie lekkere koffie...  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: heraux is aan de beurt voor het hoskeuknotsieknetterlied geloof ik... of speeld die niet mee?? Is hij er nog wel? |
|
nietmeer
|
Knonne, Puppy weer hoor, alles met choco is niet veilig hier  |
|
puppy Erelid
|
CHOCO jammie  |
|
puppy Erelid
|
@Hoskeu; zat ik in de bediening dan? |
|
Star87 Actief lid WMRindex: 60 OTindex: 41 Wnplts: Den Helder
|
Hoorde ik nou Chocola?  Ik wil wel; wat mijn enige troost is, aangezien ik voor een maandje alleen ben  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote Liz87: Is hij er nog wel? Mischien podium vrees... jah niet iedereen kan natuurlijk zo mooi zingen als den Liz... Hoe zit het eigenlijk nog met dat optreden tijdens de bowling??  |
|
nietmeer
|
Hmm, schijnbaar wel Pupske, doe mij dan maar een glaasjen van haak nr. 1  |
|
puppy Erelid
|
@Star; sorry, ik heb net het laatste stukje op  |
|
Blend
Oud Moderator
@HoskeuDe 500 Watt speakers konden niet komen (die hadden watt anders te doen) dus het zal geen oorverdovend optreden worden  |
|
Liz87 Erelid
|
Quote Hoskeu: Quote Liz87: Is hij er nog wel? Mischien podium vrees... jah niet iedereen kan natuurlijk zo mooi zingen als den Liz... Hoe zit het eigenlijk nog met dat optreden tijdens de bowling??  Geen idee... Tis niet zeker of ik mee kan... Duszzz dat eerst maar eens afwachten... Ennuuh ik heb ook last van podium vrees...  |
|