|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@HoskeuJa zoiets ja  Moet dan ook weer ff dat boekje ergens onder het stof vandaan halen  Dus daar zal ik niet in conflict met je gaan/komen. |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@frankiHallo terug... Na 1 keer op het knopje "verzenden" drukken doetie het ook wel hoor...  Geen gequote meer aub...  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
@Hoskeu: 1. WMR-verslaving  2. Chocolade-verslaving (op meer dan 1 manier  ) 3. Adrenalineverslaving 4. Fenylalanineverslaving 5. Phenylethymalineverslaving  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
mmh jongens ik heb weer een toets  tot zo |
|
Ikke
Oudgediende
Quote KairA: mmh jongens ik heb weer een toets  tot zo Succes! We duimen voor je      |
|
Hoskeu Erelid
|
Dag dag KairA  Succes... EDIT: Als het "multipal gok" is en je weet het niet... altijd het langste antwoord of C...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
U hebt gezocht op Fenylalanine:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
U hebt gezocht op Phenylethymaline:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
Het is mij onbekend...  EDIT: mischien is het ook geen hedendaags nederlands...  |
|
Hoskeu Erelid
|
Ik krijg de indruk dat ik hier een monoloog aan het houden ben... of is het toch een dialoog met mezelf... of toch een monoloog met anderen...  |
|
Ikke
Oudgediende
@Hoskeu: nee, 'tis hedendaags latijn  Fenylalanine is een essentieel aminozuur (je moet 't via je voeding binnenkrijgen, je lichaam kan 't niet zelf maken) betrokken bij de overdracht van signalen in de hersenen (neurotransmitterstof). Een grote hoeveelheid Fenylalanine is gerelateerd aan een gelukkig gevoel... Phenylethymaline is het hormoon dat je samen met adrenaline (epinefrine) vlinders in je buik bezorgd |
|
Hoskeu Erelid
|
@IkkeOoooow... *toen viel er een oorverdovende stilte... Is dit nou de stilte voor de storm??... of blijft de storm uit vandaag??...* |
|
protan Senior lid WMRindex: 87 OTindex: 390 S |
goedemiddag |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Hoskeu: @IkkeOoooow... *toen viel er een oorverdovende stilte... Is dit nou de stilte voor de storm??... of blijft de storm uit vandaag??...* Wat voor storm moet er dan uitbreken? |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Ik ben er..  |
|
Hoskeu Erelid
|
@protanGoeie middag... @IkkeEen spamstorm door dit hele cafe dat de OTindexen de pan uit doet swingen...  (Sorry... ik ben wel heel flauw vandaag... ik denk iets verkeerd gegeten ofzo...) |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
ja  heb nu nog een restand van een tussenuur |
|
Jannick
Oudgediende
Ik ga zo LogMeIn op school uitproberen....  |
|
@ allemaal alles goed hier? |
|
my-angel
Oudgediende
zo jannick, ook al weer zin in vakantie  ben er al wel aan toe |
|
wie niet my-angel |
|
my-angel
Oudgediende
ja, das waar  Zo achterhoeks gezeligheidje hier  |
|
ja natuurlijk ruurlo ben ik nog een keer op vakantie geweest |
|
my-angel
Oudgediende
tja  ik ben onlangs nog in lichtenvoorde geweest  |
|
Jannick
Oudgediende
Quote my-angel: zo jannick, ook al weer zin in vakantie  ben er al wel aan toe Ja, allang, nu al nadat ik ziek ben geweest, arrogante mensen op school..  |
|
Quote my-angel: tja  ik ben onlangs nog in lichtenvoorde geweest  lichtenvoorde mooi plaatsie man maar alles goed in ruurlo |
|
Jannick
Oudgediende
|
|