|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Hoskeu: Quote Ikke: Quote Blend: @IkkeJij bent wel redelijk goed in het wisselen van stemming in korte tijd  D'r is geen reden meer om eenzaam te zijn  Niet alleen stemmingswisselingen maar ook meervoudige persoonlijkheid ikke?? Nee hoor  Ikke is geen schizo hoor... En ikke ook niet   |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
LIZ LIZ LIZ LIZ!!!  |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
liz Tsjonge... collega's zijn toch zeker de helft.. is het niet driekwart van de arbeitsvreugde als je het mij vraagt...  Succes dan maar... |
|
Liz87 Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 5.176
|
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Liz ik wil niet rot doen hoor maar het is KairA |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
deej puppy ook alfout en jannick en blend enz enz enz |
|
Hoskeu Erelid
|
Wat is er met de naam KairA... dat iedereen KiarA schrijft?? |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
maar je mag me KiarA noemen hoor  |
|
Ikke
Oudgediende
Iemand nog iets leuks op de planning vandaag? |
|
Liz87 Erelid
|
Quote KairA: Liz ik wil niet rot doen hoor maar het is KairA Sorry ben niet helemaal helder deze dag |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Quote Hoskeu: Wat is er met de naam KairA... dat iedereen KiarA schrijft?? misschien een beetje lastig Kiara komt vaker voor den k ik |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@IkkeVertel  KairA/KiarA Zit je nu op school? Of ben je gewoon te vroeg wakker, je was er al zo vroeg bij. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ik zit op school...
vanaf kwart over 8 |
|
Blend
Oud Moderator
Lekker is dat zeg, moet je zo vroeg al in het martelgebouw aanwezig zijn?
|
|
Ikke
Oudgediende
Quote KairA: ik zit op school...
vanaf kwart over 8 Ik moest om 9:05 op school zijn voor engels... Nu hebk 3 uur vrij (zit thuis) en straks rond 13:00 moetk weer naar school voor CKV en Frans..    |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ja ja sommige hebben het makkelijk en anderen leven in een ware hel van saaiheid  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
en ik heb net een proefwerk gehad
|
|
Liz87 Erelid
|
Quote KairA: ja ja sommige hebben het makkelijk en anderen leven in een ware hel van saaiheid  Ik zou zeggen geniet van je schooltijd.. Werken is soms erger en dat kun je altijd nog doen...! |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
je hebt wel gelijk maar op dit moment is het een beetje saaiachtig hier |
|
Liz87 Erelid
|
Hier ook... Sago collega's... Heel irritant. |
|
Blend
Oud Moderator
KairA Misschien een troost, hier is het ook saaiachtig  liz Morgûh  Hou je het nog een beetje uit daar?  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
dat is een hele troost |
|
Hoskeu Erelid
|
Ik heb het al eens eerder ergens gespamed hier... maar zijn wij toevallig ook een school??... Quote het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands.:
school (de ~, scholen) 1 inrichting waar onderwijs gegeven wordt 2 gebouw waar onderwijs gegeven wordt => schoolgebouw 3 lestijd in een school 4 de gezamenlijke scholieren plus leerkrachten 5 groep personen, in de kunst of wetenschap, die een overeenkomst in werkwijze of opvatting vertonen 6 aaneengesloten menigte vissen 7 regelmatige oefening van alle bewegingen 8 maas van een net
Dan bedoel ik niet " 6 aaneengesloten menigte vissen" maar meer " 5 groep personen, in de kunst of wetenschap, die een overeenkomst in werkwijze of opvatting vertonen" Is dit hier niet een beetje kunst of zelfs wetenschap?? Vertonen wij niet een overeenkomst in werkwijze en soms zelfs in opvatting... Of heb ik nou te diep in mijn koffiemok gekeken??  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
als dit als school was kwam ik spontaan NOOIT meer |
|
Hoskeu Erelid
|
Quote KairA: als dit als school was kwam ik spontaan NOOIT meer Ik neem aan dat je dan ook wat tegen vissen hebt??  |
|