|
Sjaak
Moderator
 WMRindex: 22.395 OTindex: 59.575
|
Mag ik een emmertje sop en een doekje? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote my-angel: * en gaat nog wat mensjes toevoegen op msn  * 't msn topic herontdekt? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote Ikke: Quote my-angel: * en gaat nog wat mensjes toevoegen op msn  * 't msn topic herontdekt? Waarom is dat eigenlijk geen sticky meer? |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
@Ikke, nee ben hem aan het zoeken  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote alweerdood: Quote Ikke: Quote my-angel: * en gaat nog wat mensjes toevoegen op msn  * 't msn topic herontdekt? Waarom is dat eigenlijk geen sticky meer? Op 'n gegeven moment was er kennelijk geen animo meer voor |
|
macfreak Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 2.168 S |
Quote Hans. Steen: Quote Jannick: Quote Hans. Steen: hoi Jannick Heb je je eerste Voogelvlucht biertje al gehad nu mag het he Ik ben nog maar 15...  o sorry ik ben een jaar te vroeg nou ja zal ik voor een keer de andere kant op kijken uhm... ben ik hier dus elke avond al illegaal bezig dan??? ik ben ook nog maar 15 dus dan zal je wel heel vaak de andere kant op moeten kijken |
|
my-angel
Oudgediende
 WMRindex: 564 OTindex: 11.965 S |
|
|
Poncke Erelid
 WMRindex: 460 OTindex: 1.592 S |
Mag x factor op het groot scherm?  |
|
nietmeer
|
Quote macfreak: Quote Hans. Steen: Quote Jannick: Quote Hans. Steen: hoi Jannick Heb je je eerste Voogelvlucht biertje al gehad nu mag het he Ik ben nog maar 15...  o sorry ik ben een jaar te vroeg nou ja zal ik voor een keer de andere kant op kijken uhm... ben ik hier dus elke avond al illegaal bezig dan??? ik ben ook nog maar 15 dus dan zal je wel heel vaak de andere kant op moeten kijken echt niet |
|
Sjaak
Moderator
|
Dat mag best een heet sopje zijn hoor. Doekje erbij? |
|
macfreak Erelid
@Hans... beetje vaag... wat bedoel je precies met die echt niet?? |
|
nietmeer
|
Alste, een stevig sopje heet water met een dopje of twee ammonia, prima schoonmaakmiddel, met een doekje  |
|
Sjaak
Moderator
|
Hoort of ziet iemand mij nog hier? Joehoe!!
edit: o, daar ben je. Ik dacht al... |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Wie kent ICQ ? |
|
nietmeer
|
Doing, doing, the bells, the bells. Hey, wie geeft daar een rondje voor de hele zaak? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
ja, maar nu zijn er veel nieuwe leden dus lijkt het me wel weer handig... |
|
macfreak Erelid
Quote Kpuc: Doing, doing, the bells, the bells. Hey, wie geeft daar een rondje voor de hele zaak? Uhm... ik zat de denken aan degene die Kpuc heet |
|
macfreak Erelid
@ alweerdood. wat is het verband??? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
|
nieuwe leden = nieuwe msn-adressen Die nu nog onbekend zijn? En nieuwe leden kunnen moeilijk aan de adressen van de oudere komen, savvy? |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
@heraux: ik ken icq, waarom? Kpuc: ik geef wel een rondje voor de zaak ens chenk ze emteen in  |
|
Sjaak
Moderator
|
*zet een emmer braaksel met sop op de bar* Doe me nu maar een biertje. |
|
nietmeer
|
Ahh, Muts, toppie meis, dank je, ik ben ff druk met een klusje. Er staat ergens een heel fijne fles Kalinka vodka, die kan wel open vanavond  |
|
macfreak Erelid
das lief van je muts... lekker |
|
Muts Senior lid WMRindex: 73 OTindex: 957 Wnplts: aachen, du
|
*neemt de ememer en gooit hem leeg* doe dat volgende keer zelf maar! *schudt twee glazen wodka en n biertje in en verdeelt de drankjes* wat wil je drinken freak?n je hebt vrije keuze *wijst op de gigantische drankverzwameling achter de bar* er is niets dat we niet hebben  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Wie gebruikt ICQ of wel 'm gaan gebruiken ik vind ICQ stukken sneller op bepaalde zaken..
doet u mij maar een red-bull ik moet even naar mijn leverancier vliegen |
|