|
Hinako
|
En wat ging er fout dan? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Hinako: En wat ging er fout dan? Zij is niet verliefd op mij  |
|
Hinako
|
 oke... dat kan gebeuren. Maar waar kende je haar van? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Hinako:  oke... dat kan gebeuren. Maar waar kende je haar van? Kheb 'n jaar bij haar in 'n kleine klas gezeten, en nu zitk 6 uur per week naast haar  We zijn ondertussen hele goede vrienden geworden  |
|
Banaantje Senior lid WMRindex: 77 OTindex: 910 Wnplts: Arnhem
|
ohwja was dat die maddy? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Banaantje: ohwja was dat die maddy? Maddy? Nee: kasia |
|
Hinako
|
 okej dan! chill  Waar ga je nog meer naar toe waar je mensen ontmoet? Heb je een hobby? sport? Uitgaan? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Hinako:  okej dan! chill  Waar ga je nog meer naar toe waar je mensen ontmoet? Heb je een hobby? sport? Uitgaan? Hobby's: WMRen, lezen, met de computer kloten, gitaarspelen Sport: typen & gitaarspelen (vingertopsporten) Uigaan: nee |
|
Hinako
|
Hmmmmm Dus er zijn naast school geen andere plekken waar je meisjes kan spotte  ? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Hinako: Hmmmmm Dus er zijn naast school geen andere plekken waar je meisjes kan spotte  ? Nee... En tussen die dingen door hou ik me meestal met andere dingen bezig  |
|
|
volgens mij ben je een uitdaging voor Hinako  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Banaantje: volgens mij ben je een uitdaging voor Hinako  Geen uitdaging is ook niet leuk  |
|
Ikke
Oudgediende
Hinako moet even zwaar nadenken over hoe ik nog te redden ben  |
|
nietmeer Erelid
 WMRindex: 217 OTindex: 5.548
|
@IkkeJe bent te redden, want je ben ook omgeslagen over je mening over liefde, dus dit is ook te redden   |
|
Ikke
Oudgediende
Quote LessienElensar: @IkkeJe bent te redden, want je ben ook omgeslagen over je mening over liefde, dus dit is ook te redden   I know  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
/me gooit een reddings ring in het café |
|
Ikke
Oudgediende
Quote heraux: /me gooit een reddings ring in het café *probeert naar de boei toe te zwemmen* |
|
|
@Ikkewordt een beetje moeilijk het is hier nog droog, op dit nieuwe pand zit wel weer een dak  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Banaantje: @Ikkewordt een beetje moeilijk het is hier nog droog, op dit nieuwe pand zit wel weer een dak  Iemand heeft de prethaak open laten staan  Zwemmen in weelde  |
|
Ikke
Oudgediende
Hinako heeft 't bijltje er voor nu bij neergegooit.... Ikke ben 'n te moeilijke opgave  |
|
|
ohoh, welke prethaak is het? want dan zal die nu wel bijna leeg zijn |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Banaantje: ohoh, welke prethaak is het? want dan zal die nu wel bijna leeg zijn zo te zien nr 1 |
|
VeniVidiVici Erelid
 WMRindex: 1.113 OTindex: 405
|
waar hebben we et over?  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote VeniVidiVici: waar hebben we et over?  1. Over 't koppelen van Ikke 2. Over de prethaak die iemand open heeft laten staan, waardoor we nu baden in weelde |
|
|
oeps das de speciale palm, ik zal ff een nieuw fustje uit de kelder halen.
*loopt de ijskoude kelder in* |
|